واکنش درخشان به گلنزنی بازیکنانش!

حمید درخشان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت طلائیه تهران پیش از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به فشردگی بازی های نفت طلائیه مجبور هستیم با 2 روز استراحت کمتر از سایر تیم ها دیدار هفته دهم خود را برگزار کنیم. کاری به نتایج ضعیف هفته های اخیر استقلال خوزستان نداریم چراکه این از بازیکنان و کادرفنی توانمندی بهره می گیرد و می تواند برای نفت دردسرساز شود.

او ادامه داد: قصد داریم با انجام فوتبالی تهاجمی سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. روی نقاط ضعف و قوت استقلال خوزستان شناخت خوبی داریم و می خواهیم با استفاده از ضعف خط دفاع این تیم ضمن رسیدن به پیروزی در این بازی حساس شرایطمان را در جدول لیگ بهبود بخشیم.

درخشان درمورد تمدید یک ماهه فرصت حمیدرضا جهانیان برای تسویه حساب با طلبکاران نفت تهران و در اختیار گرفتن مالکیت قطعی این باشگاه اظهار کرد: جهانیان و اطرافیان دنبال رفع نقایص هستند تا نفت بیشتر از این ضربه نبیند. درصورتی که مشکلات مالی و مالکیتی باشگاه سریع تر برطرف شود، بازیکنان و کادرفنی دغدغه کمتری دارند و با تمرکز بهتری می توانند در تمرینات و بازی ها شرکت کنند. در این صورت می توانیم به کسب خوب امیدوار بمانیم.

سرمربی نفت طلائیه درباره شکست این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برای من هم جای سوال دارد چرا بازیکنان نفت در این بازی تا این اندازه وموقعیت خراب کردند. اگر بخشی از فرصت هایمان را به گل تبدیل می کردیم، می توانستیم با اختلاف حریف را در خانه اش شکست دهیم و یا دست کم بازنده از زمین بیرون نیاییم.

او افزود: اینکه مهاجمان نفت فرصت های طلایی را از دست می دهند، برای ما بازی 2 سر باخت است و باید این نقیصه را برطرف کنیم تا در بازی های آتی بهتر نتیجه بگیریم. زمانیکه موقعیت گل ایجاد نمی کند این امر نشان دهنده ضعف تاکتیکی تان است است اما وقتی نفت طلائیه موقعیت ها را به راحتی هدر می دهد ضعف  بزرگی است چراکه موقعیت های خوبی بوجود می آوریم اما نمی توانیم از آنها استفاده کنبم.