افشای دلایل جدایی مورینیو از رئال مادرید

در سال 2008 مورینیو تنها یک گام تا هدایت بارسا فاصله داشت اما در نهایت گواردیولا به این سمت رسید که بسیاری تمایل یوهان کرویف به این انتصاب را دلیل اصلی عدم حضور مورینیو در نوکمپ می دانند اما مورینیو به شکل مبهمی در این خصوص صحبت کرده است.

هدایت بارسا: "شاید روزی حقیقت را در این خصوص گفتم اما در حال حاضر تمایلی به انجام این کار ندارم و بعضی چیزها در دوران حرفه ای من وجود داشته که ترجیح می دهم پیش خودم مخفی بماند اما شاید روزی که پیر شدم دلیل اصلی عدم رخ دادن این اتفاق را توضیح دادم."

غیبت بنزما در تیم ملی فرانسه: "عدم دعوت شدن بنزما به تیم ملی شرم آور است اما شاید دلایل سیاسی پشت این ماجرا باشد.

اما از لحاظ فوتبالی دعوت نکردن از بازیکنی که از لحاظ ثبات و تجربه در بهترین روزهای فوتبالی خود به سر می برد خجالت آور است."

دوران حضور در اینتر: "دستاوردم در اینتر بسیار ویژه بود زیرا آن سال احتمالا آخرین شانس آن نسل برای فتح جام ها بود و رابطه بین من و اینتر عاشقانه بود.

من ناراحت نیستم زیرا می دانم که زمانی که به رئال مادرید رفتم شاید بهترین زمان نبود، اما این چیزی بود که من می خواستم و هدفم این بود تا با قوی ترین بارسلونای تاریخ روبرو شوم."

جدایی از رئال مادرید: "تصمیم برای جدایی از رئال مادرید؟ دختر من می خواست برای تحصیل راهی دانشگاه لندن شود و ما خانوادگی تصمیم داشتیم همه در کنار یکدیگر زندگی کنیم.

تصمیم جدایی از رئال مادرید کاملا شخصی بود زیرا در نهایت برای من مهم ترین موضوع خوشحال بودن است و بهترین نتایج فوتبالی من نیز بر پایه همین ویژگی بنا شده است.

همچنین در فصل سوم حضور به عنوان سرمربی رئال مادرید احساس خوشحالی نداشتم؛ به همین علت از این تیم جدا شدم."