سرمربی الهلال: با احترام به پرسپولیس ما تیم برتر زمین هستیم

رامون دیاز در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس - الهلال عربستان، گفت: از عمانی‌ها تشکر می‌کنیم که مثل همیشه از ما استقبال کردند. هنوز بازی تمام نشده و درست است حاشیه امنیتی ایجاد کردیم، اما باید بازی برگشت را هم جدی بگیریم. هر دو تیم به دنبال این هستند با بهترین شیوه به نتیجه برسند.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: قدرتمندانه برای این بازی آماده شده‌ایم. در فوتبال همه چیز امکان پذیر است و ما خودمان را برای حضور در فینال آماده کرده‌ایم، اما باید قبول کنیم که پرسپولیس هم بسیار قدرتمند است.

دیاز در خصوص محرومیت مهدی طارمی و اینکه عدم حضور او در ترکیب پرسپولیس چه سودی برای الهلال دارد، گفت: طارمی یک مهاجم خیلی خوب است، اما من به این قضیه اینطور نگاه نمی‌کنم. ما خودمان را آماده کرده‌ایم و اردویی هم در ابوظبی داشتیم. بازیکنانی هم که در تیم ملی داشتیم به ما اضافه شده‌اند. با این حال می‌دانیم در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما 10 روز تمرینات خوب را پشت سر گذاشتیم که به آن نیاز داشتیم. بازی هنوز تمام نشده و باید به کارمان ادامه بدهیم تا کار را تمام کنیم.

سرمربی الهلال در واکنش به این مسئله که چند بازیکن یک اخطاره در این بازی دارد، اظهار داشت: بازیکنان ما در عین حال که باید سفت و سخت بازی کنند، باید طوری بازی کنند که با دریافت کارت از حضور در فینال محروم نشوند. ما به همه بازیکنان‌مان در فینال نیاز داریم.

وی در خصوص محرومان تیمش و تأثیر آنها روی بازی، گفت: بازیکنان مهمی را از دست داده‌ایم که نبود آنها در بازی تأثیر می‌گذارد.

دیاز در خصوص اینکه الهلال یک بار مقابل الغرافه 3 بر صفر پیروز شده بود اما در بازی برگشت 3 بر صفر شکست خورد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد و آیا این بازی را برای شاگردانش یادآوری کرده که برای بازی با پرسپولیس حواس‌شان جمع باشد، خاطرنشان کرد: در سال 2017 هستیم و بازیکنان هم از این وضعیت مطلع هستند. هر 11 بازیکن ما از نظر فنی و روانی شرایط خوبی دارند و می‌دانند نماینده ملت و کشور عربستان هستند. می‌دانیم در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است، اما اکنون هم آماده بردن هستیم. برای حریف احترام زیادی قائلیم، اما ما تیم برتر زمین هستیم و این روحیه و شرایط یک امتیاز بزرگ برای ماست.

سرمربی الهلال در خصوص اینکه گفته می‌شود عمر خریبین در بازی رفت سوریه و استرالیا کارت زرد گرفته تا محروم شود که به اردوی الهلال بیاید، گفت: خریبین از بازیکنان مهم سوریه است، اما چنین چیزی نیست. او نماینده سوریه بوده و نماینده یک کشور می‌شود نه نماینده یک باشگاه. ما ارتباطی هم با او نداشتیم و این مسئله هیچ ارتباطی به باشگاه ما ندارد. این حادثه‌ای بود که در بازی ایجاد شد.