الهلال موذیانه بازی می کند

علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس در رابطه با بازی برگشت پرسپولیس برابر الهلال گفت: بازی به دلیل نتیجه بدی که در دیدار رفت رقم خورد برای پرسپولیس سخت است اما در فوتبال هیچ کاری غیر ممکن نیست.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این حرف کافی است بازی بارسلونا و پی اس جی را در نظر بگیریم که بارسا چگونه در حالی که خوشبین ترین هوادارش هم تصور نمی کرد شانسی برای صعود داشته باشد در یک بازی دراماتیک موفق شد ماموریت غیر ممکن را ممکن سازد و به دور بعد صعود کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این بازی اگر می خواهیم امیدی برای صعود داشته باشیم به هیچ عنوان نباید گلی دریافت کنیم. بازیکنان پرسپولیس فراموش نکنند برابر یک تیم موذی بازی خواهند کرد که بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار فراوانی در اختیار دارد که در زمان بروز هرگونه اشتباه شما را به بدترین شکل ممکن تنبیه می کند.

وی تصریح کرد: مدافع چپ و مهاجم برزیلی این تیم به شدت خطرناک هستند و بچه ها باید به خوبی آنها را کنترل کنند.

انصاریان با اشاره به بازگشت بازیکنان محروم و مصدوم پرسپولیس در دیدار برگشت اظهار کرد: خوشبختانه پرسپولیس با ترکیب کامل تری نسبت به دیدار رفت به میدان خواهد آمد البته غیبت فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی در این دیدار تاثیر گذار خواهد بود.

وی گفت: بازی برابر الهلال بسیار سخت است، اما پرسپولیس هم تیم کوچکی نیست و اگر روز آن ها باشد الهلال به شدت با مشکل روبه رو خواهد شد. در مجموع بازیکنان باید با همه وجود در بازی فردا در زمین بجنگند و حتی اگر موفق به صعود هم نشدند از اعتبار خود در برابر الهلال دفاع کنند.