چرا انصاری فرد در مقابل بارسلونا غایب بود؟

تیم فوتبال المپیاکوس یونان شب گذشته و در یک بازی خارج از خانه از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم فوتبال بارسلونا رفت و با 3 گل مغلوب این تیم شد تا در پایان بازی های دوره رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بدون امتیاز در قعر جدول گروه چهارم قرار بگیرد.

نکته جالب بازی شب گذشته اما غیبت کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل بارسلونا بود. شاید بسیاری از هواداران فوتبال در ایران و یونان شب گذشته علاقه مند به حضور انصاری فرد در این دیدار بودند.

انصاری فرد در هفته نخست رقابت های لیگ یونان برای تیمش به میدان رفت و در هفته دوم هم به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب حضور داشت اما در ادامه به دلیل مخالفت سرمربی آلبانیایی المپیاکوس او نتوانست در 5 بازی متوالی برای تیمش در لیگ یونان و جام حذفی به میدان برود اتفاقی که باعث شد بسیاری نام وی را در لیست احتمالی فروش باشگاهش در نقل و انتقالات زمستانی قرار دهند. اما این اتفاق ها و روزگار بد برای انصاری فرد ادامه دار نبود و با کنار رفتن سرمربی آلبانیایی این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف بار دیگر شانس به انصاری فرد رو آورد.

حضور لمونیس در المپیاکوس و زدن 2 گل توسط انصاری فرد در دیدار ایران و توگو باعث شد تا بار دیگر انصاری فرد در رسانه های یونانی مطرح شود و شانس حضور دوباره در ترکیب تیمش را پیدا کند.

موفقیت های انصاری فرد اما به پایان نرسید و او در نخستین بازی که دوباره برای تیمش به میدان رفت موفق شد دو گل بزند تا جایگاهش را دوباره تثبیت کند. با این حال این بازیکن در برابر بارسلونا غایب بود و برای بسیاری سوال است که چرا چنین اتفاقی افتاده است.

مشکل سرمربی آلبانیایی و قبلی تیم المپیاکوس با کریم انصاری فرد باعث شده تا نام وی در لیست بازیکنان حاضر تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نباشد.