پیش بینی یک مربی از مرد اول دربی 85

فرشاد فلاحت‌زاده درمورد دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز پنج‌شنبه اظهار داشت: دربی یک مسابقه کاملا متفاوت است و به هیچ عنوان به جایگاه دو تیم در جدول ربطی ندارد. پرسپولیس و استقلال هر دو ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها را در اختیار دارند اما پرسپولیس به خاطر حضور در آسیا و بازی با الهلال در این مسابقه خسته است. فکر می‌کنم این مسابقه یک بازی زیبا شود که جذاب‌تر از دربی‌های گذشته است. یک دربی متفاوت را در روز پنج‌شنبه شاهد خواهیم بود.

وی درمورد اینکه شفر اولین دربی‌اش را تجربه می‌کند، گفت: به همین دلیل شفر بازی را محتاطانه‌تر آغاز خواهد کرد او می‌خواهد تیمش را بیشتر و بهتر بشناسد و در نیمه دوم تاکتیک‌های مورد نظرش را پیاده کند با این حال باید ببینیم در زمین مسابقه چه پیش خواهد آمد و چه اتفاقاتی درون زمین رقم خواهد خورد.

بازیکن اسبق استقلال درمورد اینکه برخی پرسپولیس را برنده دربی می‌دانند گفت: اصلا چنین تفکری درست نیست یادم می‌آید در سال 68-67 استقلال شرایط خیلی مناسبی در جدول نداشت اما توانست پرسپولیس را با تمام بازیکنان مطرح‌اش متوقف کند. در همین دربی آخر همه فکر می‌کردند پرسپولیس برنده خواهد شد اما درنهایت دیدیم که استقلال بازی را از پرسپولیس برد.

فلاحت‌زاده درمورد اینکه مرد اول دربی از نظر او چه کسی خواهد بود، عنوان کرد: من فکر می‌کنم دروازه‌بان استقلال مرد اول دربی خواهد بود، حالا این بازیکن می‌خواهد حسینی باشد یا مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال نقش اصلی در دربی 85 خواهد داشت. شاید بتوان گفت دروازه‌بان‌های دو تیم در این بازی نقش تعیین کننده خواهند داشت.