سرویس ورزشی افکار نیوز - نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: لغو موقت محرومیت دو بازیکن خاطی تیم پرسپولیس در آستانه دربی جام حذفی یک توهین بزرگ به افکار عمومی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی افکار نیوز، عوض حیدرپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه ورزشی ایران یک جامعه اخلاق مدار است و برای حفظ این هویت اصیل مسئولان موظف به تدوین تنبیه و تشویق‌های هدفمند و سازنده در تمامی رشته‌های ورزشی هستند.

وی ادامه داد: چندی پیش شاهد حرکات زشت و زننده‌ای از سوی دو بازیکن تیم پرسپولیس بودیم که تمامی مسئولان بر اجرای تنبیه موثر در قبال این دو بازیکن با هدف جلوگیری از بروز حرکات مشابه و متنبه شدن تاکید داشتند.

این نماینده با انتقاد از صدور مجوز بازی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال برای این دو بازیکن، افزود: از آنجایی که این حرکت غیرقانونی در زمان تعطیلی مجلس رخ داد امکان ممانعت از اجرای این مجوز از سوی نمایندگان مجلس وجود نداشت.
وی اضافه کرد: بی‌شک در نخستین جلسه مجلس این موضوع تحت عنوان تذکر به وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی گوشزد می‌شود تا از ادامه این چنین فعالیت‌هایی در فدراسیون فوتبال جلوگیری شود.