احتمال برد استقلال در دربی بیشتر است

کاظم اولیایی ، درباره دربی هشتاد و پنجم گفت: در ابتدا باید بگویم به داشتن چنین تماشاگرانی که برای تماشای دربی به ورزشگاه می‌آیند، افتخار می‌کنیم. دربی را باید یک پدیده فوق‌العاده در ورزش کشور بدانیم که مردمان بسیاری از آن استقبال می‌کنند.

او ادامه داد: حضور هواداران در استادیوم و تماشای این بازی از پای تلویزیون و سکوها اتفاق مهمی است و باید به همان اندازه به آن اهمیت دهیم تا این بازی هر سال به بهترین شکل برگزار شود.

اولیایی بیان کرد: بازی دربی را از نظر فنی در شرایط عادی نمی‌توان همانند دیگر مسابقات دانست چرا که این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

اولیایی افزود: تأثیرات روحی و روانی، هیجانات و مدیریت بازیکنان و کادر فنی در بازی پیش‌رو تأثیر به سزایی در نتیجه دارد و به نظر من هر تیمی که بتواند با روحیه بالا وارد میدان شود و از باخت نترسد برنده میدان خواهد بود.

او بیان کرد:از سالیان گذشته که روی نیمکت استقلال حضور داشتم و مقابل رقیب بازی‌های زیادی را انجام دادم این تجربیات را به همراه خود دارم ومی‌دانم تیمی که از نظر فنی توانمند باشد امکان تحمیل به تیم رقیب برایش آسان است و به نوعی هافبک‌ها در بازی دربی بیشترین نقش را خواهند داشت، چرا که آنها به خوبی می‌توانند بازی را در کنترل داشته باشند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره نتیجه دربی 85 گفت: شرایط را برای هر دو تیم مساوی می‌بینم، اما جوانی استقلال و نیاز مبرم این تیم باعث می‌شود استقلال نتیجه را از آن خود کند و تجربه ثابت کرده هر تیمی که بیشترین نیاز را دارد، می‌تواند بیشترین تحمیل را نسبت به حریف داشته باشد و با توجه به شرایط افتضاحی که استقلال در گذشته داشته شاید این امر برای آنها صورت بگیرد.

او در پایان در باره نتیجه دربی بیان کرد: نتیجه قابل پیش بینی نیست، اما استقلال را با توجه به شرایطی که دارد بردش را نسبت به حریف بیشتر می‌دانم.