فرانسه شانس قهرمانی در جام جهانی 2018

زین‌الدین زیدان که شب گذشته (دوشنبه) در مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال جهان موسوم به «The BEST» در رقابت با آنتونیو کونته و ماسیمیلیانو آلگری موفق شد عنوان بهترین سرمربی جهان در سال 2017 را از آن خود کند، در گفت‌وگو با سایت «فیفا» در مورد شانس قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 گفت: به نظرم فرانسه شانس قهرمانی در جام جهانی پیش‌رو را دارد. آنها تیم جوان اما باکیفیتی دارند که استعدادهای زیادی در ترکیب‌شان دارند. به نظرم خروس‌ها می‌توانند در روسیه خطرناک باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا دوست دارید بازی آنها را تماشا کنید؟»، اظهار داشت: پیش از اینکه بازیکن شوم، ابتدا و پیش از هر چیزی طرفدار تیم ملی فرانسه بودم. من این تیم را دوست دارم. تیم ملی فرانسه سال به سال پیشرفت می‌کند و بازیکنانی مستعدی دارد که هنوز جای پیشرفت دارند. آینده آبی‌ها (لقب فرانسه) روشن است.

سرمربی کهکشانی‌ها همچنین این پرسش را که «کدام تیم‌ها در جام جهانی روسیه رقیب اصلی فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی خواهند بود؟»، اینطور پاسخ داد: تیم‌های زیادی هستند، برزیل، آلمان، آرژانتین، اسپانیا ... اینها تیم‌هایی هستند که در تورنمنت‌های بزرگ نمایش خوبی از خود ارائه می‌دهند.