دربی هشتاد و پنج؛ روز بازگشت بیرانوند؟

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که در تیم ملی نیز جایگاه ثابتی از آن خود کرده برای حفظ این اتفاق نیازمند این است تا در دیدار حساس مقابل استقلال عملکردی درخشان از خود به جا بگذارد. خط هجومی استقلال که در دیدارهای اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند، به دربی به عنوان فرصتی بزرگ برای خودنمایی نگاه می‌کند و این مساله کار بیرانوند را درون دروازه سرخپوشان سخت می‌کند. آنها در جدال جام حذفی برابر نساجی به بهترین شکل از فرصت‌های خود سود بردند تا برای دربی نیز خط و نشان بکشند و اکنون بیرانوند امیدوار است با عملکرد مناسب بتواند فشارها را از خود دور کرده و یک روز فوق العاده را در کارنامه‌اش ثبت کند.

 


بیرانوند که اکنون سومین دربی خود را پشت سر می‌گذارد با دریافت 3 گل در دو دیدار آمار خوبی از خود به جا نگذاشته و کلین شیت در جدال فردا می‌تواند شرایط را برای او نرمال کند و به حفظ و ارتقای جایگاه پرسپولیس در جدول نیز کمک کند و باید دید شماره یک سرخپوشان از این آزمون سربلند خارج می‌شود یا خیر.


او در فصول قبل و پیش از حضور در پرسپولیس نشان داده بود با قواعد دیدارهای بزرگ و خودنمایی در آن آشناست و اکنون فرصت بزرگی برای بازگشت به روزهای اوج و بی رقیب بودن پیش روی او قرار دارد.