خط و نشان شاگرد دایی برای پرسپولیسی ها

امید خالدی در مورد غیبتش در بازی روز سه‌شنبه با پرسپولیس گفت:‌متأسفانه در این بازی حساس من سه اخطار و محروم هستند و نمی‌توانم به تیمم کمک کنم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و هواداران زیادی دارد اما سایپا هم یک تیم خوب است که بازیکنان قهرمان زیادی دارد و برای این بازی کاملاً آماده هستند. دوست داریم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه چرا سایپا در چند هفته اخیر موفق نشد، گفت‌: برخی چیزها را نمی‌توان گفت در برخی از مسابقات هم از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم. اگر اینگونه نمی‌شد اکنون تیم ما یکی از ۳-۴ تیم اول جدول بود. در بازی با فولاد، سپیدرود و پارس جنوبی جم از اشتباه داوری ضربه خوردیم. اما مطمئن باشید سایپا در بازی با پرسپولیس پیروز خواهد شد. زیرا ما حق‌مان را از فوتبال می‌خواهیم و حق هم گرفتنی است. اکنون هم هنوز هیچ‌ چیز برای ما تمام نشده و تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده است.

خالدی در مورد اینکه در غیاب او خط دفاع سایپا می‌تواند مهاجمان قدرتمند پرسپولیس را کنترل کند، گفت: بله. بازیکنان ما با تمرکز بالایی در میدان حاضر خواهند شد و حریف را هم به دقت آنالیز کرده‌ایم بنابراین پیروزی دور از دسترس ما نخواهد بود.