حمایت مربی پرسپولیس از عملکرد بیرانوند در دربی

ایگور پانادیچ در رابطه با دربی 85 که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: به هر حال این بازی با سایر بازی‌های لیگ تفاوت‌هایی داشت. هواداران زیادی در ورزشگاه حضور داشتند. بازی خوبی را شاهد بودیم و مهمترین مسئله و هدفمان از این بازی پیروزی بود که توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

وی در مورد انتقاد استقلالی‌ها از اینکه معتقد بودند پرسپولیس دفاعی بازی می‌کند، افزود: مهم نیست که آنها چه می‌گویند. مهمترین موضوع پیروزی در این بازی بود که توانستیم به آن دست پیدا کنیم و از این بابت خیلی خوشحال هستیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: فکر نمی‌کنم که ما دفاعی بازی کردیم چرا که در طول بازی بارها روی دروازه استقلال حمله کردیم و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم. ما توانستیم یک گل بزنیم اما استقلال در تمام طول بازی یک موقعیت گل قطعی هم نداشت. دربی بازی سختی برای هر دو تیم بود که ما توانستیم این مسابقه را ببریم. مهمترین مسئله همین است.

پانادیچ در مورد عملکرد بیرانوند تصریح کرد: بیرانوند مانند همیشه خوب و مطمئن ظاهر شد. او بهترین دروازه‌بان ایران است که عملکرد خوبی در دربی داشت و توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.