انتقاد تند پیشکسوت استقلال از داور دربی

اصغر حاجیلو در خصوص دربی هشتاد و پنجم گفت: دیدار نسبتا خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بودند اما در امر گلزنی ضعیف و بی برنامه بودند. پرسپولیس با اینکه مهره های تهاجمی و به مراتب بهتر از استقلال داشت اما نتوانست تا پایان بازی به جز آن پنالتی خطر دیگری بر روی دروازه استقلال به وجود بیاورد.

وی تاکید کرد: در دقایق ابتدایی استقلال می توانست به گل دست پیدا کند و اگر بازیکن این تیم پاس دقیقی برای قربانی ارسال می کرد شاید نتیجه در پایان به گونه ای دیگر رقم می خورد.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس به جز آن صحنه پنالتی دیگر خطر جدی به وجود نیاورد و مطمئنم اگر استقلال یک مهاجم تمام عیار داشت می توانست نتیجه را تغییر دهد.

حاجیلو تصریح کرد: آبی پوشان از نداشتن یک گلزن خوب در این فصل ضربه زیادی خوردند و عملکرد آنها در خط حمله ضعیف و قابل انتقاد است و اگر می خواهند در گلزنی موفق باشند باید در نقل و انتقالات نیم فصل یک مهاجم خوب را به خدمت بگیرند.

وی در خصوص قضاوت بیژن حیدری هم گفت: بدون تعارف باید بگویم داوری ضعیف بود و قضاوت خوبی را شاهد نبودیم. سوت های مکرر بازی را از جریان انداخت و حتی باعث تنش بین بازیکنان دو تیم شد. داور این دیدار با عملکرد ضعیفش صدای بازیکنان دو تیم را هم درآورد و دیدیم در دقایقی پایانی چه اتفاق ناگواری رخ داد و اعتقاد دارم اگر چند دقیقه دیگر بازی ادامه پیدا می کرد شاید لطمات جبران ناپذیرتری به فوتبال ما وارد می شد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: خطای بیرانوند روی مهاجم استقلال در نیمه اول مقابل چشمان داور صورت گرفت، دروازه بان پرسپولیس با دو دست مهاجم استقلال را پرتاب کرد  اما حیدری که نزدیک صحنه بود بی تفاوت از کنار آن گذشت. امیدوارم در بازی های آینده از داورانی استفاده شود که هم تجربه بالایی داشته باشند و هم بتوانند چنین بازی های سنگینی را مدیریت کنند.

حاجیلو در پایان و در خصوص حضور پرشور هواداران دو تیم گفت: برای تماشاگران مان ارزش قائل نیستیم. آنها با مشقت فراوان به ورزشگاه آمدند، آن هم وضع بد بلیت فروشی بود و هیچ امکاناتی در اختیار این هواداران قرار نمی گیرد اما آنها با همه این سختی ها تیم های محبوب شان را حمایت کردند و در پایان بازی هم دیدیم هواداران استقلال با اینکه تیم شان شکست خورده بود به تشویق آبی پوشان پرداختند و من امیدوارم روزی برسد که از هواداران بابت حضورشان در ورزشگاه تشکر کنیم و قدر آنها را بدانیم.