خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس قطعی شد

مسعود سلطانی فر افزود: تاکنون با بخش های حقوقی و قانونی ذیربط مشورت های بسیاری کرده ایم و این تحقیقات را گسترش می دهیم. حدود پنجاه روز است که دولت کار خودش را آغاز کرده است و مصمم هستم که کار واگذاری و نهایتا خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را انجام دهیم.

سلطانی فر ادامه داد: باور دارم که خصوصی سازی باید انجام شود و اعتقاد دارم دوام، بقا و اعتلای دو باشگاه درگرو خصوصی سازی و واگذاری است.

وزیر ورزش و جوانان در مورد حمله به اینستاگرامش گفت: در همه جای دنیا همین است، هواداران روی تیم مورد علاقه شان حساس هستند و وقتی تیم شان شکست می خورد ، حرفهایی میزنند که ما باید تحمل داشته باشیم.

سلطانی فر خاطرنشام کرد: من فکر می کنم روشی که در پیش گرفتیم و شرایطی که داریم دنبال می کنیم اگر با تامل، دقت و رعایت تمام مسائل حقوقی و قانونی پیش برویم، اتفاق دو سال پیش رخ نمی دهد که تا مراحل نهایی خصوصی سازی و واگذاری پیش برویم بعد ناگهان سر جای اول خودمان برگردیم.

او افزود: اتفاقات دو سال گذشته را آسیب شناسی و بررسی کردم که چرا خصوصی سازی در مراحل پایانی ناگهان شکست خورد، چه موانع و مشکلاتی وجود داشت که حدود دو سال پیگیری و تلاش مسئولان وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نتیجه نداد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی این موارد را بررسی کردیم که با برطرف کردن ضعف ها واگذاری و خصوصی سازی انجام شود و به نتیجه برسیم، آسیب شناسی کرده ام و با مشاوران حقوقی و اقتصادی زیادی صحبت شده است، دوام دو باشگاه در گرو واگذاری است.