من منتظر یک فرصت دیگر خواهم بود

همکاری کارلو آنچلوتی با بایرن مونیخ در فصل جاری زیاد دوام نداشت و او ماه گذشته خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد دومین فصل مربیگری‌اش در آلیانس آره‌نا را به پایان رساند. بعد از این اتفاق اخباری در خصوص بروز اختلاف میان کارلتو و مهره‌های اصلی تیمش منتشر شد، هر چند خود او حاضر نشد به این موضوع اذعان کند.

آنچلوتی در گفت‌وگو با شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: بایرن مونیخ؟ من از این تیم اخراج شدم، شاید چون آنها دیگر کاری که من داشتم انجام می‌دادم را باور نداشتند. به نظر خودم الان دارم کار درستی می‌کنم که به استراحت می‌پردازم و وقتم را به عنوان یک تماشاگر صرف تماشای بازی‌های فوتبال می‌کنم. من منتظر یک فرصت دیگر خواهم بود اما نه فعلاً.

کارلتو ادامه داد: من دوست دارم فرصتی برای ایجاد یک پروژه و کار در محیطی آرام و بی‌سروصدا [بی‌حاشیه] داشته باشم، اگرچه ما در صنعتی مشغول به کار هستیم که آرامش و صلح و صفا را از شما می‌گیرد و این هم طبیعی است. وقتی نتیجه بد می‌گیرید، فشار موجود روی شما بیشتر می‌شود اما من با آرامش منتظر خواهم ماند چون عجله‌ای برای برگشتن ندارم.

سرمربی پیشین میلان سپس به استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در قضاوت بازی‌های این فصل سری A و انتقاداتی که بعضاً از این فناوری شده است اشاره داشت.

او عنوان کرد: کمک داور ویدئویی؟ به نظرم همین حالا ما خیلی دیر برای استفاده از این فناوری اقدام کرده‌ایم. تنها یک احمق می‌تواند فکر کند که فوتبال به چنین چیزی نیاز ندارد. استفاده از این فناوری بسیاری از جنجال‌هایی که درباره بحث داوری وجود دارد را برطرف می‌کند و من امیدوارم که در جام جهانی بعدی از این فناوری استفاده شود.