وقتی سید جلال در پرسپولیس نباشد؟!

پرسپولیس زمانی که سیدجلال را در ترکیب ندارد، آمار گل‌های خورده‌اش بیش از دو برابر برابر می‌شود. ضمن این که پرسپولیس در این فصل هنوز در حضور جلال حسینی شکستی را تجربه نکرده است. با اینکه پرسپولیس این فصل در شش مسابقه جلال حسینی را در ترکیب داشت و در ده بازی دیگر نداشت، اما تعداد کلین‌شیت‌های پرسپولیس در حضور حسینی بیشتر از روزهای غیبت‌اش است. هر دو شکست پرسپولیس هم در غیاب جلال حسینی رقم خورد. اولی در ورزشگاه آزادی و شکست مقابل پیکان. دومی هم شکست تلخ چهار بر صفر در آسیا.

با جلال حسینی

سیدجلال در شش دیدار این فصل برای پرسپولیس بازی کرد. تیم برانکو چهار بازی مقابل نفت تهران (جام حذفی)، نفت تهران (سوپرجام)، سایپا و استقلال را در حضور حسینی برنده شد. در بازی با الهلال و سیاه‌جامگان هم به تساوی رضایت داد. در این شش مسابقه، پرسپولیس چهار کلین‌شیت کرد و فقط سه گل خورد.

بدون جلال حسینی

شش بازی، چهار کلین‌شیت و دریافت فقط سه گل آمار پرسپولیس در این فصل با حضور جلال حسینی است. پرسپولیس بدون سیدجلال به طور میانگین در هر بازی بیشتر از یک گل می‌خورد. در این فصل پرسپولیس در ده بازی جلال حسینی را در ترکیب نداشت. در بازی با فولاد، تراکتورسازی، نفت تهران، گسترش‌فولاد، استقلال‌خوزستان، الاهلی پرسپولیس برنده شد. پرسپولیس بدون سیدجلال نتوانست حریف سپاهان و الاهلی (دور رفت) شود و به تساوی رضایت داد. ضمن اینکه از پیکان و الهلال هم دو شکست تلخ داشت. یکی یک بر صفر در آزادی و دیگری هم شکست تلخ چهار گله. پرسپولیس بدون جلال حسینی ۱۲ گل خورد و فقط ۳ کلین‌شیت داشت.