پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

 او که رحمان احمدی را کاملا نیمکت‌نشین کرده است در 6 بازی اخیر 4 بار دروازه خود را بسته نگه داشت تا نشان بدهد جزو یکی از دروازه‌بان‌های آینده‌دار در فوتبال ایران است. نیازمند در خصوص شرایط پیکان، نتایج فوق‌العاده این تیم دربازی‌های فصل جاری و مسائل مختلف دیگر با همشهری ورزشی مصاحبه کرده است.

در مورد بازی با سپاهان صحبت کن. قبول داری که خوش‌شانس بودید؟

واقعا  لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم 3 امتیاز از یک بازی سخت بگیریم. ما بر خلاف جریان بازی گل زدیم و سپاهان از دقیقه اول تا 90 روی دروازه ما فشار آورد. آنها نشان دادند که همیشه سپاهان هستند. البته ما چند بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم ولی بچه‌ها عالی کار کردند و توانستیم خیلی خوب دفاع کنیم و دروازه خودمان را بسته نگه داریم.

فکر می‌کردی این نتایج فوق‌العاده را کسب کنید؟

این نتایج خوب فقط یک دلیل ندارد. واقعا بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت باشگاه تلاش کردند و ما تیم یکدلی داریم. خودتان می‌دانید که کسب 7 برد پیاپی در چنین لیگ سختی اصلا آسان نیست.

آیا پیکان را می‌توان در بین مدعیان قهرمانی قرار داد؟

ما می‌خواهیم تا آخر فصل این روند را ادامه بدهیم ولی از حالا چیزی معلوم نیست. به نظر من بعد از هفته بیستم به بعد مشخص خواهد شد که چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند، چه تیم‌هایی مدعی کسب سهمیه هستند و چه تیم‌هایی برای فرار از سقوط می‌جنگند. پیش‌بینی از حالا زود است.

به نظر تو مدعی اول قهرمانی چه تیمی است؟

پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است، چون در بحث مدیریت،  کادر فنی و بازیکنان ثبات داشته است. آنها فاکتورهای خوبی دارند ولی تیم‌های دیگر هم دست و پا بسته نیستند.

در مورد عملکرد خودت صحبت کن. فکر می‌کردی در 6 بازی 4 کلین شیت داشته باشی؟

خوشبختانه در 4 بازی گل نخوردم و در مجموع  2 گل دریافت کرده‌ام. اول از همه باید بگویم که خدا را شکر می کنم و هر چه دارم از دعای پدر و مادرم است. در وهله دوم باید از زحمات کادر فنی پیکان خصوصا آقای داود فنایی تشکر کنم که خیلی برایم زحمت کشیدند. آقای فنایی تلاش کرد تا بتوانم شرایط خوبی پیدا کنم و امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی پیکان را بدهم.

سقف آرزوهای تو چیست؟

سقف آرزوهایم من خیلی بزرگ است. من باید قدم‌های اول را محکم بردارم تا به موفقیت برسم. دوست دارم در اروپا بازی کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

دوست داری در کدام لیگ اروپایی بازی کنی؟

من بازی در  لیگ انگلستان را دوست دارم و از طرفی الان بازی‌های منچسترسیتی را دنبال می‌کنم. این بخاطر علاقه‌ای است که به گواردیولا دارم و البته منسچرسیتی هم تیم بزرگی است. در تیم‌های گواردیولا همیشه بازی از دروازه‌بان شروع می‌شود و من سبک مربیگری او را دوست دارم. آرزویم این است که یک روز در تیم گواردیولا بازی کنم.