نمره‌های فنی خوب و متوسط برای لژیونرهای ایرانی لیگ هلند

محبوب‌ترین نشریه فوتبال هلند به نام فوتبال اینترنشنال به عملکرد 74 دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار در بازی هفته یازدهم اردویژه برابر ویلم نمره فنی خوب 7 را اختصاص داد. تیم آلکمار در این بازی نفسگیر با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و جهانبخش ضمن گلزنی 2 پاس گل داد.

همچنین رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم هیرنوین که در بازی خارج از خانه برابر اسپارتا روتردام حضور یک‌ نیمه‌ای داشت نمره فنی متوسط 5.5 را دریافت کرد. این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت و قوچان‌نژاد به دلیل مصدومیت از آغاز نیمه‌دوم جای خود را به هنک ورمان داد.

در رده‌بندی 10 بازیکن برتر فصل 2018 - 2017 اردویژه هلند تا پایان هفته یازدهم، هیروینگ لوزنانو از تیم پی‌اس‌وی آیندهوون با معدل امتیازی 7 صدرنشین است. علیرضا جهانبخش از آلکمار نیز با امتیاز 6.55 رتبه نهم را در اختیار دارد.

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم پی‌اس‌وی آیندهوون با 30 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های آژاکس آمستردام و زووله با امتیاز مشترک 22 رده‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

تیم آلکمار نیز با 22 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول اردویژه هلند قرار گرفته است. تیم هیرنوین نیز با اندوخته امتیازی 15 رتبه دهمی را به خود اختصاص داد.