شکایت 8 شاکی از استقلال دوباره رد شد

 با توجه به شکایتی که چندی پیش مجتبی جباری از استقلال در کمیته تعیین وضعیت انجام داده بود در نهایت مسئولان این کمیته پرونده هافبک آبی‌ها را ناقص تشکیل دادند و در نهایت از وکیل این بازیکن خواستند که برای شکایت جدید اقدامات لازم را انجام دهند.

اولین شکایت جباری از استقلال ناتمام ماند تا دوباره شماره ۸ آبی‌ها در اقدامی جدید دست به شکایت جدید بزند.

وکیل مجتبی جباری برای بار دوم هم در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان حاضر شد تا این بار پرونده‌ای جدید را علیه استقلال رو کنند. اما به نظر هنوز جباری و وکیل او نمی‌دانند به چه صورت می‌خواهند از آبی‌ها شکایت کنند چرا که قرارداد جباری و استقلال به نحوی است که دو طرفین اجازه فسخ دارند و معلوم نیست که جباری بر اساس چه مدارکی در نظر دارد از باشگاه مورد نظر شکایت کند. باشگاه استقلال طبق قراردادی که با این بازیکن منعقد کرده به خوبی می‌داند که مشکل یا دردسری او را تهدید نمی‌کند.

با وجود شکایت برای بار دوم باز هم پرونده شکایت این بازیکن از دید مسئولان کمیته تعیین وضعیت ناقص اعلام شد تا دوباره جباری شکایت دیگری را از استقلال به راه بیندازد.

اگر مجتبی جباری این بار هم از باشگاه استقلال شکایت کند آمار شکایتی‌های او به عدد  ۳ می‌رسد و باید دید وکیل این بازیکن برای بار سوم موفق می‌شود پرونده شکایت از استقلال را تکمیل کند یا خیر چرا که تا به این لحظه تمامی پرونده‌های جباری در کمیته تعیین وضعیت ناقص بوده است.

این روز‌ها جباری در ایران به سر نمی‌برد و وکیل این بازیکن پیگیر شکایت اوست و باید دید این بار جباری موفق به شکایت رسمی از باشگاه استقلال می‌شود یا اینکه او از ادامه شکایت‌ منصرف می‌شود. در هر صورت درباره آخرین وضعیت شکایت جباری از استقلال وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان توضیحاتی را بیان کرده است.

وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت جباری از استقلال برای بار دوم گفت: شکایت جدیدی توسط وکیل جباری از باشگاه استقلال در کمیته تعیین وضعیت انجام شد که در نهایت باز هم پرونده ناقص بود و قرار شد برای رفع نواقص اقدامات لازم را انجام و شکایت را به طور قانونی به ما تحویل دهند.

او ادامه داد :به همین منظور به دلیل اینکه وارد ماهیت پرونده جباری و استقلال نشدیم نتوانستیم رایی را صادر کنیم. در شکایت اول جباری از باشگاه استقلال خواسته این بازیکن معلوم نبود و در شکایت دوم هم باز هم مدارک ناقص بود. به این ترتیب از وکیل جباری خواستیم که در ابتدا این بازیکن خواسته اش را مشخص و سپس هزینه رسیدگی را پرداخت تا در نهایت پس از تکمیل پرونده جباری بتوانیم برای استقلال ارسال و در آخر تصمیم لازم را در این باره اتخاذ کنیم.