برنامه پرسپولیس برای انتخاب جانشین طاهری

محمدرضا حاجی‌بیگی در پاسخ به این سوال که الان با این شرایط باید آینده پرسپولیس را چطور بدانیم؟ به هر حال طاهری می‌رود یا می‌ماند؟ پاسخ داد:باید بگویم طاهری به دلیل برخی مسائل شخصی می‌خواهد از پرسپولیس برود اما برای رفتنش توافقی صورت نگرفته است. باید اجازه دهید طاهری از سفر برگردد و بعد دز این‌باره بهتر می‌توان نتیجه‌گیری کرد. اگر طاهری برای رفتن از پرسپولیس مُصر باشد نمی‌توان او را به زور نگه داشت. باید این را هم در نظر گرفت که ما مشکلاتی نظیر مشکلات بازنشسته‌ها برخی مسائل دیگری شاید در صورتیکه طاهری نتواند در پرسپولیس بماند به ناچار جایگزینش را مشخص کنیم اما فعلاً بنا بر این است که کارها به صورت روال عادی پیگیری شود.

ظاهرا این جمله باعث ایجاد سوتفاهم شده و حاجی بیگی در گفت و گوی دوباره با خبرنگار ورزشی فارس اعلام کرد: این صحبت من باعث سوتفاهم شده است. به امید خدا طاهری بعد از بازگشت از کربلا در باشگاه به کارش ادامه خواهد داد اما اگر بحث خاصی در میان باشد با هیأت مدیره و وزارت ورزش و جوانان قطعاً هماهنگ می‌کند اما هیچ فکری برای جایگزینی آقای طاهری نداریم و پیش‌بینی هم در این خصوص انجام نشده است.

وی افزود:  آقای طاهری برای زیارت عتبات عالیات به کربلا رفته و هیچ استعفایی به هیات مدیره نداده است. او به مرخصی رفته و به زودی بر می‌گردد. هیأت مدیره از عملکرد آقای طاهری به شدت راضی است و حتی روز گذشته که به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفته بودیم ایشان هم از عملکرد طاهری رضایت دارد و علاقمند است که او در پرسپولیس بماند. پس بنابراین بحث رفتن طاهری از پرسپولیس مطرح نیست.