تکذیب تسویه حساب تراکتورسازی با کریمی و صادقی

 در حالی که باشگاه تراکتورسازی مدعی شده است که با علی کریمی و امیر حسین صادقی به توافق رسیده است اما وکیل صادقی این موضوع را تکذیب کرد.

آرش شکرریز وکیل امیر حسین صادقی ضمن تکذیب این مطلب گفت: باشگاه تراکتورسازی فقط طلب صادقی را داده و بدهی مالیاتی این بازیکن هنوز تسویه نشده است.

او ادامه داد: بدهی مالیاتی صادقی  200 میلیون تومان  و طلب این بازیکن  از باشگاه تراکتورسازی 73 میلیون تومان است. مسئولان تراکتورسازی قصد داشتند با چک 70 میلیونی هر دو پرونده طلب و مالیات را ببندند که ما زیر بار نرفتیم. اگر چک را قبول می کردیم در آن صورت صادقی باید 130 میلیون از جیب خودش می پرداخت.

وکیل حقوقی فوتبال بیان کرد: به هیچ وجه مالیات صادقی که اکنون با جریمه دیرکرد 200 میلیون تومان شده است از سوی باشگاه تراکتورسازی تسویه نشده است. مالیات مسئله اختلاف کریمی و صادقی با باشگاه تراکتورسازی است چرا که پرداخت مالیات برعهده باشگاه بوده است که تراکتورسازی از پرداخت آن طفره می رود.

شکرریز تصریح کرد: همه حساب های صادقی مسدود شده است و او ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شده است. باشگاه تراکتورسازی نسبت به حکم صادر شده اعتراض کرده  و خواستار تجدید نظر خواهی شده است. به هر حال تراکتورسازی ها جو رسانه ای ایجاد کردند و با کریمی و صادقی تسویه حساب نکردند.