باشگاه استقلال اطلاعیه صادر کرد

باشگاه استقلال در خصوص کسب مجوز حرفه ای گری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و جواز شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان، اطلاعیه ای صادر کرد. 

در این اطلاعیه آمده: بدهی های انباشته مربوط به سالهای گذشته باشگاه استقلال، طی چند ماه گذشته با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و تلاش های مدیران باشگاه استقلال، و هـمراهـی بازیکنان و کادرهای فنی سالهای گذشته برطرف شده که توضیحاتی در خصوص روش های حل این مشکل ارائه می شود:

۱- با بخشی از طلبکاران تسویه حساب قطعی شده و آنها مطالباتشان را از باشگاه دریافت کرده و تسویه حساب نموده اند.

۲- با برخی طلبکاران توافق کامل شده و ضمانت های لازم جهت پرداخت مطالبات به صورت تقسیط نیز ارایه شده است.

۳- در مورد برخی طلبکاران، با استفاده از ظرفیت های قانونی آیین نامه های کمیته استیناف ، درخواست تجدید نظر خواهـی ویژه شده که بدون تردید رای کمیته محترم استیناف لازم الاجرا می باشد.

۴- در خصوص دسته چهارم از طلبکاران باشگاه، تضامین مالی و مبالغ مالی لازم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تحویل گردیده و در صورت تایید نهایی توسط مراجع قانونی و حقوقی ، مطالبات آنها از طریق تضامین ارایه شده پرداخت می گردد.

۵- گروه پنجم نیز آن دسته از طلبکارانی هستند که از باشگاه استقلال طلب داشته اما شکایتی نداشته اند و باشگاه بصورت توافقی و تقسیط در حال رسیدگی در کمیته تعیین وضعیت و به تبع آن پرداخت مطالبات ایشان می باشد.

با توجه به این که باشگاه استقلال یک باشگاه بزرگ، پرافتخار و مردمی است، همه تلاش مدیران باشگاه این بوده که هرچه زودتر مشکل بدهی های سنواتی گذشته برطرف شود. با عنایت به زحمات کشیده شده ماههای اخیر در این راه، بدون تردید تلاشهای آنهایی که به دنبال ضربه زدن و حذف استقلال از لیگ قهرمانان هستند و در این راه کوشش زیادی هم کرده اند، نقش برآب خواهد شد. و به یاری پروردگار و حمایت همیشگی هـواداران شریف، باشگاه استقلال بدون مشکل و با سربلندی در جام باشگاههای آسیا حضور خواهد داشت

در خاتمه از همه هموطنان شریف و اهالی فوتبال و خانواده بزرگ استقلال تقاضا می نماید از پرداختن به حواشی که باعث ضربه زدن به این باشگاه مردمی می باشد خودداری نموده و مدیران باشگاه با آغوش باز پذیرای نقطه نظرات و شکایات همه عزیزان ذینفع خواهد بود و تمام تلاش خود را در کسب رضایت و شفاف سازی امور بکار خواهد برد.