محرمی: از مسائل پشت پرده بی‌خبرم و نمی‌دانم چرا طاهری استعفا کرد

مجتبی محرمی در مورد استعفای علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و عملکرد او در این باشگاه اظهار داشت: پرسپولیس در یکی دو سال اخیر نتایج بسیار خوبی گرفت و عملکرد بسیار خوبی داشت. این تیم سال قبل قهرمان شد و به جمع چهار تیم برتر آسیا هم رسید. کارنامه پرسپولیس نشان می‌دهد که طاهری عملکرد موفقی در این باشگاه داشته است.

«از مسائل پشت پرده بی‌خبرم و نمی‌دانم چرا طاهری استعفا کرد»، وی با بیان این جمله در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه استعفای طاهری تحمیلی بوده است، گفت: شاید این موضوع صحت داشته و شاید هم در حد یک شایعه باشد. طاهری عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت، ولی به نظر من او نباید در این مقطع استعفا می‌کرد. حداقل طاهری می‌توانست تا پایان امسال در کنار پرسپولیس باشد و سپس تصمیمش را برای جدایی عملی کند.

 پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد:‌ پرسپولیس از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد، اما تاریخ نشان داده است که هر وقت برای این تیم حاشیه درست می‌شود، پرسپولیس ضرر می‌کند. من امیدوارم پرسپولیس با این اتفاقاتی که در مسائل مدیریتی رخ داده است وارد حاشیه نشود و بتواند کارش را به بهترین شکل ممکن ادامه دهد.