طارمی جایی نرفته است، برمی‌گردد

او از ناگفته‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت و از جدی گرفتن رقابت‌های جام حذفی و تمام حاشیه‌های چند مدت اخیر پرسپولیس.

بازی رفت را در شرایطی ویژه واگذار کردیم

خدا را شکر در تمامی جام‌ها حضوری پرقدرت داشتیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم با قدرت از مرحله گروهی گذشتیم و تا مرحله نیمه‌نهایی صعود کردیم اما متأسفانه در بازی رفت با الهلال خوب کار نکردیم و انصافاً باید بپذیریم که عربستانی‌ها در آن دیدار بهتر از ما بودند. متأسفانه در آن دیدار هم سه، چهار بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم البته نرسیدن به فینال هم تبدیل به یکی از حسرت‌های فوتبال‌مان شد چون واقعاً تیم خوبی داشتیم.

الهلال قهرمان می‌شود

تیم الهلال در این دوره به نظرم تیم بسیار خوبی است. این تیم حتی می‌تواند از سد نماینده شرق آسیا هم بگذرد و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

پرسپولیس به یک بازیکن متکی نیست

در اینکه مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان ایران است، کسی شکی ندارد اما پرسپولیس تیمی نیست که به یک بازیکن متکی باشد و تیم ما با غیبت یک بازیکن از هم نمی‌پاشد.

علیپور باید خودش را در شرایط فعلی حفظ کند

منکر توانایی طارمی، مسلمان، فرشاد احمدزاده و علیپور نیستم. این بازیکنان در کنار سایرین جزو بهترین‌ها هستند. به طور مثال دوست دارم از علی علیپور حرف بزنم که امسال بهترین بازی‌ها را ارائه داده و با انگیزه بالا گل‌های خوب و حساسی را برای ما به ثمر رسانده است. امیدوارم علیپور خودش را در شرایط خوب فعلی حفظ کند.

منتقدان از بیرون در مورد ربیع‌خواه نظر می‌دهند

منتقدان نظرات خودشان را در مورد ربیع‌خواه مطرح می‌کنند اما منتقدان از بیرون در مورد بازیکن ما نظر می‌دهند. سطح ربیع‌خواه در حد سایر بازیکنان پرسپولیس است و این بازیکن در قالب خواسته سرمربی تیم خوب کار کرده و خواسته کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کند؛ نکته‌ای که برای سرمربی تیم بسیار مهم و حائز اهمیت است. سرمربی و کادر فنی پرسپولیس حرف منتقدان را می‌شنوند اما این بی‌انصافی است که در مورد ربیع‌خواه یک‌طرفه قضاوت کنیم چون او انصافاً در این فصل خیلی برای پرسپولیس خوب کار کرده است.

به فکر جمع کردن همه امتیازها هستیم

درست است که چند هفته است رقابت سختی برای رسیدن به صدر با تیم پارس‌جنوبی داریم اما با مهدی تارتار جنگی نداریم. پارس انصافاً در این فصل با مهدی تارتار بازی‌های خوبی انجام داده و باید برای این تیم ارزش قائل شد ولی ما باید ۳ امتیاز همه بازی‌ها را جمع کنیم و هیچ دیداری را به راحتی از دست ندهیم. ماندن در بالای جدول برای پرسپولیس ارزش خاصی دارد و حتی رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل هم برای پرسپولیس مهم است.

طارمی جایی نرفته، برمی‌گردد

گادوین منشا و علی علیپور در غیاب طارمی خیلی خوب کار کردند از سوی دیگر مهدی طارمی هم جایی نرفته و چند ماه دیگر با تمام شدن محرومیتش می‌تواند در تیم ما بازی کند. خوشبختانه مهاجمان ما در غیاب طارمی موفق شدند کار را برای پرسپولیس درآورند.

جام حذفی را خیلی جدی گرفته‌ایم

ما جام حذفی را خیلی جدی گرفته‌ایم. نظر خاصی هم راجع به تیم بادران ندارم. هدف ما در جام حذفی قهرمانی است و امسال خیلی جدی برای کسب عنوان قهرمانی در این جام تلاش می‌کنیم چون بالاخره جام حذفی جامی است که با چند پیروزی در آن می‌توان عنوان قهرمانی را کسب کرد و از طریق آن به آسیا رسید. امسال هم شرایط پرسپولیس نسبت به فصل قبل برای جام حذفی کاملاً متفاوت است.

بازی ایران و پاناما را ندیدم

بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی کشورمان در راه حضوری پرقدرت در جام جهانی روسیه بسیار بااهمیت است. تیم ملی نتیجه خوبی مقابل پاناما کسب کرد. این بازی را ندیدم اما مطمئناً سرمربی تیم ملی از برگزاری دیدار با پاناما و ونزوئلا اهداف خاصی را مدنظر دارد که به آنها می‌رسد همان طور که مقابل تیم ملی روسیه بازی تدارکاتی بسیار خوبی برگزار کردیم و در خاک روسیه با انجام بازی بسیار خوب به تساوی رسیدیم.

می‌توانیم به صعود از گروه‌مان امیدوار باشیم

نقش بازی‌های تدارکاتی در صعود از گروه‌مان در جام جهانی بسیار مهم است. خوشبختانه در سال‌های اخیر تیم ملی در نتیجه‌گیری با کی‌روش به ثبات خوبی رسیده است. تیم ما در صورت ادامه بازی‌های تدارکاتی حتماً می‌تواند در جام جهانی هم به نتایج  خوب و آبرومندانه‌ای برسد و خواسته صعود از گروه‌مان در جام جهانی روسیه، خواسته زیادی نیست و ان‌شاءا... برآورده می‌شود.

من نباید نظر بدهم

پرسپولیس در چند سال اخیر مشکلاتی داشته اما بالاخره مدیریت تمام تلاشش را انجام داده که همه مشکلات را حل کند. در مورد مدیریت هم من نباید نظر بدهم چون در حیطه وظایف مربی نیست که در مورد مدیریت حرف بزند.

امیدوارم باشگاه‌ها همه بدهی‌هایشان را بپردازند

AFC سختگیری زیادی را در مورد باشگاه‌های بدهکار کرده که در نوع خود بی‌سابقه است. شاید برای اولین بار است که شاهد سختگیری بی‌سابقه هستیم اما من امیدوارم باشگاه‌های ما تمام بدهی‌هایشان را بپردازند و به دنبال حل مشکلات با کدخدامنشی نباشند و به یک‌باره اتفاقی بیفتد که تمامی مشکلات حل شود. باشگاه‌ها باید حرفه‌ای عمل کنند و به تعهدات‌شان کاملاً پایبند باشند.