اقدام تحسین برانگیز داور لیگ برتر برای کمک به زلزله زدگان

پس از حادثه غم انگیزی که در استان های غربی کشور رخ داد و زلزله ای 7.3 ریشتری این منطقه از ایران را لرزاند، تمام اقشار جامعه با هر چه در توان داشتند برای امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان اعلام آمادگی کردند.

دکتر بیژن حیدری، داور فوتبال که هشتاد و پنجمین دربی پایتخت میان دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس را سوت زد از جمله کسانی است که به یاری زلزله زدگان شتافته است. وی که دکترای ارتوپدی نیز دارد، ابتدا قرار بود به استان کرمانشاه اعزام شود اما این اتفاق رخ نداد. در واقعا بنا بود یک ارتوپد به محل حادثه فرستاده شود که پزشک دیگری روانه استان کرمانشاه شد، به همین دلیل دکتر حیدری به همدان رفت تا مصدومان را درمان کند.

حیدری در این باره، به خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: ابتدا باید ضایعه دردناکی که برای هموطنان ما رخ داد را به همه مردم ایران تسلیت بگویم. همه ما اندوهگین هستیم اما تلاش می کنیم هر کمکی از دست مان بر می آید برای کمک به زلزله زدگان انجام دهیم.

وی ادامه داد: من به کرمانشاه نرفتم و در حال حاضر در همدان حضور دارم. من همراه با دیگر همکارانم در بیمارستان بعثت همدان، مصدومانی که از شهرهای مختلف آسیب دیده به این جا اعزام شده اند را مداوا می کنیم. از صبح امروز (سه شنبه) تا حالا که با شما صحبت می کنیم، بیش از صد مصدوم را تحت درمان قرار داده ایم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در پایان تصریح کرد: تا زمانی که به من نیاز باشد و احساس کنم می توانم مفید واقع شوم، این جا می مانم. باید از مردم خوب کشورم هم تشکر کنم که با کمک های نقدی و غیر نقدی خود، هموطنان شان را یاری کردند و با پیام های محبت آمیز خود به آنها دلگرمی دادند.