مجتبی جباری چشم انتظار کدخدا منشی استقلال

مجتبی جباری در ابتدای فصل جاری و پس از تقاضاهای مکرر هواداران استقلال از کادر فنی و مدیریتی باشگاه برای بازگرداندن این هافبک طراح به این تیم سرانجام به استقلال برگشت. او که به اتفاق پژمان منتظری به استقلال آمد از همان ابتدای ورود حواشی را برای خود و باشگاه ایجاد کرد.

مهمترین چالش آن روزهای استقلال با مجتبی جباری درگیری غیرمستقیم کادر پزشکی این تیم با کادر فنی بود. اینکه ایفمارک در گزارشی که به باشگاه استقلال ارائه داد شرایط زانوی این بازیکن را تأیید نکرد و در نهایت کادر پزشکی استقلال با غیبت در اردوی ارمنستان دست علیرضا منصوریان و تیم را در حنا گذاشت.

ماجرا در نهایت به آنجا ختم شد که حضور پرقدرت جباری در یکی، دو بازی تدارکاتی باعث شد با وساطت بزرگترهای استقلال، پیشکسوتان و مدیران باشگاه، منصوریان و دکتر نوروزی با هم آشتی کنند اما این آشتی‌کنان دلیل نشد وضعیت زانوی جباری حل و فصل شود.

پس از آن، انتقادات صریح جباری از زمین تمرین و مدیریت باشگاه سبب شد، افتخاری عذر او را بخواهد و با احضار جباری به باشگاه همراه با سیدمهدی رحمتی (که منصوریان خواهان جدایی‌‌اش از استقلال بود) فاز جدیدی از ماجراهای مجتبی استارت بخورد.

جباری از آن روز به بعد (26 شهریور) هرگز به تیم برنگشت و اتفاقاً در این حد فاصل با انجام یک مصاحبه تند علیه باشگاه و موضع‌گیری در قبال رفتار مدیرعامل باشگاه گره کور ایجاد شده را کورتر کرد!

...  اما در روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال بازگشت جباری به تمرینات و ماندگاری‌‌اش در تیم به گوش رسید. از این رو با سرپرست کهنه‌کار تیم حرف زدیم که گفت: «این موضوع باید با کدخدامنشی حل و فصل شود».

عبداللهی گفت:«برای اضافه کردن بازیکنان جدید باید سه نفر را کنار بگذاریم که یکی از آنها می‌تواند جباری باشد ولی از طرفی شاید شفر، جباری را بخواهد و از یک سو هرچه باشد مجتبی هم بازیکن با سابقه استقلال است. باید ‌شأن و جایگاهش حفظ شود. به هر حال او هم حق دارد ناراحت شود ولی خب فوتبال حرفه‌ای این مسائل را هم دارد». آنچه مسلم است اینکه استقلال به زودی تکلیف جباری را روشن می‌کند؛ یا پایانی تلخ برای زیدان در انتظار خواهد بود یا ادامه راه و شروعی دوباره با این تیم!