برنامه ۹۰؛ از پسر رویانیان تا القاب مظلومی!

سرویس ورزشی افکار نیوز- نود در بیست ویکمین روز از دومین ماه از سومین فصل به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت .

بحثبرنامه شب گذشته نود در مورد استیلی و آینده پرسپولیس، حواشی داربی ۷۳ بود. از همان ابتدا فردوسی پور وعده ی حضور استیلی در بر نامه نود را داد.
سوالات نظر سنجی این هفته نیز به این موضوع اختصاص داشت وحمید استیلی در شبی که بیش از ۵۷ درصد از ۲ میلیون شرکت کننده در نظرسنجی گفتند رفتنش فرقی در نتایج پرسپولیس ندارد از دوره کاری اش در این تیم گفت.

به گزارش سرویس ورزشی افکار نیوز، در ابتدای برنامه، " عادل " با رئیس هیات موسس باشگاه شاهین احمد گزی ارتباط برقرار کرد که وی در این در گفت گوی تلفنی درخصوص وضعیت مالی تیم شاهین اظهار داشت: تیم شاهین تا به حال ۳ میلیارد تومان در این فصل به تیم تزریق کردیم و بازیکنانی در تیم داریم که ۵۰ درصد مبلغ شان را گرفتند.

وی ادامه داد: این ها جوی است که علیه تیم پر طرفدار ما راه انداختند. ما مشکل مالی زیادی نداریم. تازه دیروز هم به همت افراشته، ۵۰۰ میلیون از پست بانک گرفتیم. ما بعد از اتفاقاتی که برای بانک صادرات افتاد، ناچار شدیم اسپانسر تیم را عوض کنیم. البته مدیریت بانک صادرات در ابتدای فصل کمک بزرگی به ما داشتند اما بعد که مشکلات مربوط به اختلاس پیش آمد، شرایط تغییر کرد. ما هم اسپانسرمان را عوض کردیم.

او درباره استعفای نمایشی فیروز کریمی هم گفت: این استعفا سیاسی بوده، یعنی سیاست کریمی این بوده که بازیکنانش را اینگونه تحریک کند!


به گزارش افکار نیوز، رئیس سازمان لیگ برتر که یکی دیگر از مهمانان تلفنی برنامه نود بود که در خصوص مصاحبه تند علی کریمی بعد از دربی روز جمعه خاطر نشان کرد: از علی کریمی به خاطر اظهاراتی که داشته گذشتم و می دانم که وی به دلیل باخت تیم فوتبال پرسپولیس عصبانی بوده که این حرف ها را زده است.

عزیز محمدی افزود: در این ماجرا دو موضوع وجود دارد. یکی اینکه آخر بازی ایشان داشت به سمت من می آمد و یک سری بحثها را مطرح می کرد. من توجه نکردم و به روی خودم نیاوردم. حتی یکی از دوستان گفت که مثل اینکه با شما هستند من گفتم که نه با من نیستند. به هر حال او ۱۲۰ دقیقه زحمت کشیده و تیمش باخته بود و به همین دلیل مساله ای نداشتم

عزیز محمدی در پاسخ به ادعای کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در این مصاحبه گفت: از علی کریمی خواهش می کنم اشکالات من را بگوید و اگر این کار را انجام ندهد به فوتبال خیانت کرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نباید بین علی کریمی و بازیکنان دیگر تفاوتی قائل شد. من امروز این مسئله را هم در جلسه با رئیس فدراسیون و آقای تاج مطرح کردم.

رئیس سازمان لیگ در ادامه خاطر نشان کرد: آقای رویانیان گفته که به کمیته انضباطی ربطی نداشته که درخصوص شیثو نصرتی حکمی دهد. من به ایشان می گویم که اگر پسر ایشان در خیابان تصادفی داشته باشد باید بگویند که چون پدر شما پلیس است کار شما را در منزل رسیدگی می کنیم و قوه قضائیه در این کار نباید دخالت کند. کمیته انضباطی مسئول مسائل به وجود آمده در فوتبال است و اگر فقط باشگاه بخواهد به این مسئله رسیدگی کند، ممکن است در برخوردها افراط یا تفریط داشته باشد


در ادامه برنامه ۹۰، پرویز مظلومی در حرکتی عجیب تیتر مصاحبه اش با خبرگزاری فارس را تکذیب کرد.
او که به خاطر گفتن این جمله که: دوست دارم صدایم کنند ژنرال دربی از سوی قلعه نویی با طعنه ای تلخ روبرو شده، و از او شنیده است که این القاب را باید مردم به آدم ها بدهند نه اینکه خودشان بگویند، در برنامه ۹۰ گفت: من هیچ لقبی به خودم ندادم و این ها همه لطف هواداران بوده. اصلا دوست ندارم کسی غیر از مظلومی، مرا به نام دیگری صدا کند. این القاب هم باشد برای دوستانی که برای شان القاب مهم است.

البته مظلومی درحالی حرفهای قبلی اش را تکذیب کرد که نوار حرف های او در داربی قبلی موجود است که وقتی خبرنگاری پرسید ، دوست دارید به چه لقبی صدای تان کنند با کمی مکث گفت: حالا اگر دوست داشتند ، بگویند پرویز دوبله سوبله.