واکنش قوچان نژاد به پیروزی پرگل تیمش

رضا قوچان‌نژاد از پیروزی 4 بر صفر تیمش برابر توئنته خوشحال است و می‌گوید: این پیروزی به ما برای آینده اعتماد به نفس می‌دهد.

مهاجم ایرانی تیم هیرنوین در ادامه اظهار داشت: قطعا ما چند دیدار بسیار سخت‌ را پیش‌رو داشتیم و این پیروزی نتیجه خوبی برای هیرنوین بود. فایده بسیار خوبی برای ما داشت و همانند یک امدادرسانی عمل کرد. پیش از بازی فکر نمی‌کردیم اینجا با 4 گل پیروز شویم. حتی تعداد گل‌ها می‌توانست بیشتر شود و توانستیم بسیار پخته و حساب‌شده بازی کنیم.

قوچان‌نژاد افزود: در نیمه‌اول شاید به اندازه کافی خوب نبودیم اما تیم توئنته شرایط سختی در قبال نوع بازی ما داشت. نتیجه بسیار خوبی را کسب کردیم و حتی من هم 2 یا 3 شانس خوب گلزنی داشتم. حتی می‌توانستیم نیمه‌اول بازی را 4 بر صفر به سود خود پایان ببریم.

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین در خاتمه اظهار داشت: در نیمه‌دوم نیز خوب بازی کردیم و 2 گل در زمان مناسبی به ثمر رساندیم. تیم توئنته نیز توانی برای عکس‌العمل نداشت و این پیروزی به ما برای آینده اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.

تیم هیرنوین با شکست توئنته پس از 6 بازی سرانجام طعم پیروزی را چشید و با 18 امتیاز در رده نهم جدول اردویژه هلند تا پایان هفته دوازدهم قرار گرفت.