به گزارش فارس، استیلی: رویانیان گفت نمیدانستم قبلا مربی پرسپولیس بودی!
وی در مورد اینکه مردم به نحوه حضورش در پرسپولیس معترض بودند گفت: من چه گناهی داشتم؟ انتخاب اول کمیته فنی علی دایی بود و من اولین نفری بودم که در رسانه ها به دایی تبریک گفتم ولی او نیامد و بعد به من گفتند برنامه شما را کمیته فنی قبول کرده است. زمانی هم که سرمربی شدم زمان از دست رفته بود. تیم های دیگر از اول خرداد در حال تمرین بودند اما برای ما ۲۰ خرداد تازه فینال جام حذفی تمام شده بود. آرزویم مربیگری پرسپولیس بود ولی نه با این شرایط. زمان زیادی را از دست داده بودیم و

در پرسپولیس آرامش نداشتیم. با حضور رویانیان در باشگاه رسانه ها گفتند که این افراد مدیران سیاسی هستند. رویانیان هم قبلا در فوتبال نبود. در کل نه در تیم و نه بیرون تیم آرامش نداشتیم.

*دو بار استعفا کردم قبول نکردند
استیلی در پاسخ به این سوال که چرا دوست داشت به هر قیمتی در پرسپولیس بماند گفت: این طور نبود و دو بار استعفا کردم ولی قبول نکردند. زمانی که رویانیان می خواست با اریکسون حرف بزند این مسئله را با من در میان گذاشت و به او گفتم مذاکره کنید ولی پنهانی و رسانه ای نشود. در ۸۰ روزی که رویانیان آمد نتایج خوبی گرفتیم. ۷ برد داشتیم و فقط سه باخت آوردیم و سه بازی هم مساوی شد اما فشار روحی و روانی زیاد بود.
*زمان به عقب برمی گشت سرمربی پرسپولیس نمی شدم

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: اگر زمان به عقب برگردد و در خرداد ماه باشیم سرمربیگری پرسپولیس را قبول نمی کردم یا حداقل بعد از چند بازی که از مسابقه ملوان گذشت کنار می رفتم.
* مهاجرانی را می خواستم / با حضور مایلی کهن مخالفتی نکردم

استیلی که با برنامه نود صحبت می‌کرد گفت: حشمت مهاجرانی را به عنوان مدیرفنی می خواستم اما برخی سایت ها او را به رژیم سابق ربط دادند در حالی که مهاجرانی پیش از این در فوتبال ایران در استیل آذین و شاهین بوشهر کار می کرده است.

این مربی گفت: به حضور مایلی کهن به عنوان مدیرفنی اعتراض نکردم و مخالفتی با این تصمیم کاشانی نداشتم. عابدزاده را پروین می خواست بیاورد اما او نیامد و من از کریم باقری تشکر می کنم که کنار تیم بود.
*حضور همزمان معمارزاده و حقیقی اشتباه بود

استیلی تاکید کرد که در مورد حضور همزمان میثاق معمار زاده و علیرضا حقیقی در پرسپولیس اشتباه کرده و نباید این دو بازیکن را باهم انتخاب می کرده است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه بازهم از هواداران بابت نتایج ضعیف عذرخواهی کرد. او همچنین از عزیز محمدی بابت صحبت های علی کریمی عذرخواهی کرد و گفت کریمی بابت شکست و استعفای من ناراحت بود و آن حرف ها را زد.
* شاید چوب خداست
استیلی در مورد اینکه با سرمربیان گذشته که دستیارشان بوده در پرسپولیس خوب رفتار نکرده که چنین سرنوشتی داشته و این جوب خدا بوده گفت: من قطبی را به ایران آوردم ولی با او اختلاف نظر داشتم. باید مربی و سرمربی بحثو گفت‌وگو کنند. در زمان دنیزلی نیز چون زبان ترکی می دانستم مشکلاتی پیش آمد اما زمانی که گفت مرا نمی‌خواهد، رفتم. با آری هان و یونگ کار کردم و مشکلی نبود. با این حال شاید هم چوب خداست.
* رویانیان گفت از سوابق مربیگری من بی خبر بوده است!

استیلی در مورد بیانیه رویانیان مبنی بر اینکه سرمربیگری برای او زود بود گفت: به ایشان گفتم شما می دانید من چند سال دستیار بوده ام و بالاترین مدارک مربیگری را دارم و دیرتر از تمام همسن و سال هایم مربی شدم و مثل برخی یکباره سرمربی نشدم و دستیار هم بوده ام که رویانیان گفت نمی دانستم که تو قبلا در پرسپولیس حضور داشتی و دستیار مربیان این تیم بودی!

استیلی همچنین به اینکه استقلال از سال ۶۲ تا سال ۶۹ نتوانسته پرسپولیس را شکست بدهد و حتی به باخت های متوالی رئال مادرید برابر بارسلونا هم اشاره کرد و گفت مورینیو مربی کوچکی نیست اما برابر بارسا مدام شکست خورده است.
* مشاوری ارشد پرسپولیس را هنوز قبول نکرده ام

استیلی در مورد اینکه مشاور ارشد رویانیان شده گفت: این پیشنهاد شده اما باید بدانم شرح وظایفم چیست و هنوز این مسئله را قبول نکرده ام. به عاشوری هم گفتم هر کمکی از دستم بربیاید برای تیم انجام می دهم. فقط از رفتار برخی هواداران ناراحت شدم که به مادرم بی حرمتی کردند ولی مادرم به من دلداری داد و گفت عیبی ندارد تمام آنها مثل فرزندان خودم هستم.