مهدوی‌کیا مخالف حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است

 پس از استعفایعلی اکبر طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که مورد موافقت وزیر ورزش و جوانان هم قرار گرفت، مسئولان این وزارتخانه فعلا حمیدرضا گرشاسبی را به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب کردند.

پس از این تغییر مسئولان وزارت ورزش در صدد انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه هم هستند که در این راستا نام‌های وحید هاشمیان و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان گزینه‌های جدید وزارت ورزش مطرح شده است. اگر چه هاشمیان ابتدا در یک مصاحبه این موضوع را رد کرد اما انتشار عکسی از او در صفحه اینستاگرامش که مربوط به قهرمانی وی با پرسپولیس در جام حذفی می‌شود دوباره حضور این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس را در هیئت مدیره تقویت کرد. حتی مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم با انتشار عکسی از مهدوی‌کیا و هاشمیان در صفحه اینستاگرام خود در کنار هم و مطلبی که در این زمینه نوش، از عزم جدی وزارت ورزش و جوانان برای حضور این دو بازیکن پیشین و سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس در هیئت مدیره این باشگاه به‌نوعی خبر داده است.

یکی از نزدیکان مهدی مهدوی‌کیا ضمن تایید مذاکره مسئولان وزارت ورزش با این پیشکسوت باشگاه پرسپولیستاکید کرد که مهدوی‌کیا با شرایط فعلی مخالف حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تا این لحظه است.