ورزش سه: ''دنیزلی'' در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه در دیدار با مسوولان باشگاه پرسپولیس با حضور '' علی پروین'' در این باشگاه مخالفت کرده است؛ گفت: چنین ادعاهایی صحت ندارد چرا که من پروین را دوست دارم و زمانی که در ایران بودم ارتباط بسیار خوبی با او داشتم و نمی دانم چه کسانی این سخنان را از طرف من مطرح کرده اند.

دنیزلی با اشاره به دیدارهایش با مسوولان باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس تهران برای تصدی مربیگری تیم فوتبال این باشگاه اظهارداشت: پیش از این دو بار با مسوولان باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت وگو کرده ام و این امکان وجود دارد در چند روز آینده نیز بار دیگر با آنان ملاقات داشته باشم.

وی تصریح کرد: در دو دیدار ماه گذشته خود با مسوولان باشگاه پرسپولیس، صحبت های کلی مطرح شد و به جزییات نپرداختیم ولی محور گفت وگوها در دیدارهای آتی هنوز مشخص نیست.

مربی اسبق تیم های پرسپولیس و پاس تهران با اشاره به بیماری پدر همسرش اظهارداشت: این مساله موجب شده است که در حال حاضر نتوانم در فکر فعالیت در خارج از ترکیه باشم.

دنیزلی در ادامه اظهارداشت: در دیدارهای ماه گذشته خود این موضوع را با مسوولان باشگاه پرسپولیس در میان گذاشتم.

این مربی ترکیه ای در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه اگر با مسوولان باشگاه پرسپولیس به توافق برسد قراردادش با یکی از شبکه های تلویزیونی که در حال حاضر برای آن شبکه فعالیت می کند، چه خواهد شد؟ گفت: این مساله موضوع مهمی نیست و امکان فسخ قرارداد وجود دارد ولی برای من در حال حاضر خانواده ام و سلامتی پدر همسرم مهم است.

دنیزلی در پاسخ به این سووال که آیا مسایل مالی در دیدارش با مسولان باشگاه پرسپولیس مطرح شده است یا نه؟ گفت: مسایل مالی در دیدارهای گذشته ام با مسوولان این باشگاه مطرح نشده است و عمده مطالبی که در این دیدار ها مطرح شد مسایل خانوادگی من بود که در حال حاضر عزیمتم به ایران را ناممکن کرده است.

مربی سرشناس ترکیه ای در ادامه با تاکید بر اینکه ایران و ایرانیان را بسیار دوست دارد و خاطراتی بسیار خوب از دوران مربیگری خود در این کشور دارد، گفت: فعالیت در ایران برای من بسیار نشاط آور است و دوستان بسیاری در این کشور دارم ولی همانگونه که عنوان کردم در حال حاضر با مشکلات خانوادگی مواجه هستم و اینکه سرنوشت برای من چه چیز را رقم خواهد زد در آینده مشخص خواهد شد.