دایی: نیمه اول این بازی را به کرمانشاهی باختیم

محمد دایی پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:نیمه اول را باختیم، چون بد بازی کردیم. نیمه اول این بازی را به کرمانشاهی باختیم.

مربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: دقیقه ۴۴ با نتیجه ۳ بر صفر عقب بودیم و عقل سالم حکم نمی‌کند که ما وقت تلف کنیم. البته امروز داوری خوبی ندیدم و در صحنه گل اول داور بازهم توپی که به سود ما بود را اشتباه به حریف داد و گل خوردیم. از داوری بازی امروز راضی نیستیم. گل دوم ما در دقیقه ۹۰ درست بود و داور به اشتباه دو دقیقه قبلش اعلام خطا کرده بود. ما در ۶۰ یا ۷۰ درصد بازی‌ها به داوری‌ها باختیم.

وی ادامه داد: نیمه اول را به گسترش نباختیم به بازی قبلی باختیم. بازی قبلی ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و به همین دلیل نیمه اول امروز اصلاً خوب نبودیم، چون بازیکنان از بازی هفته گذشته خسته بودند. فشار دو برابر به ما آمده بود و شادابی لازم را نداشتیم.

دایی گفت: محمدرضا اولین جلسه بعد از سیاه‌جامگان مصدوم شد و به همین دلیل نتوانست به تبریز بیاید. نسبت به سال گذشته افت کرده است، اما دروازه‌بان بزرگی است. این اتفاق برای هر بازیکنی رخ می‌دهد و با این حال گلر بزرگی است و حقش است در تیم ملی حضور داشته باشد.