اظهار نظر مربیان و ورزشکارن در مورد قرعه کشی جام جهانی

روز جمعه دهم آذرماه مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه در کاخ کرملین برگزار می شود.

ورزشکاران و پیشکسوتان پیش بینی خود در مورد قرعه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بیان کردند.

روزبه چشمی

درباره قرعه تیم ملى فکر نکرده ام، اما امیدوارم قرعه خوبی نصیب ایران شود و با یک گام بلند، به مرحله دوم برویم. اگر یک تیم بزرگ در گروه باشد، بازى جذاب می‌شود، اما اگر هر ۳ تیم قوى باشند این مساله به ضرر ما مى شود. امیدوارم گروهى داشته باشیم که هم صعود کنیم و هم بازی‌های جذابی ببینیم.

امیر قلعه نویی

تیم ملی خیلی خوب است. وقتی از روسیه پیش می‌افتیم و در دقایق پایانی گل مساوی را می‌خوریم نشان می‌دهد تیم ملی خوب است. امیدوارم یک قرعه خوب نصیب ایران شود و با این آمار‌هایی که داریم برای اولین بار به دور دوم جام جهانی صعود کنیم.

برانکو ایوانکوویچ

نمی‌شود پیش‌بینی کرد، اگر بخواهیم ایران و کرواسی را باهم مقایسه بکنیم، می‌دانم که کرواسی شرایط بهتری دارد و در گروه قدرتمند ۲ قرار دارد و عملاً ممکن است با دو تیم قوی و دو تیم ضعیف روبرو شود و نمی‌شود از من هم سؤال پرسید که چه تیم‌هایی ضعیف هستند و یا بگوییم ژاپن و استرالیا ضعیف هستند. طبعاً ایران در گروه سختی قرار دارد، ممکن است ایران با صربستان هم‌گروه شود، شاید هم در گروه کرواسی قرار بگیرد. برای همین هم باید منتظر باشیم و ببینیم در قرعه‌کشی چه اتفاقی خواهد افتاد.

حمید درخشان

ایران پتانسیل خوبی برای صعود به دور دوم جام جهانی دارد، اما امیدوارم در قرعه کشی شرایطی رقم خورد که هم برای هواداران تیم ملی جذاب باشد و هم این تیم با قرار گرفتن در گروهی مناسب برای صعود به دور دوم جام جهانی شانس داشته باشد. تمام تیم‌های حاضر در سید اول و دوم جام جهانی قدرتمند هستند و حتی روسیه هم با وجود اینکه در رنکینگ فیفا در رتبه پایین تری نسبت به تیم ملی ایران قرار دارد به دلیل استفاده از امتیاز میزبانی حریف سختی است.

محسن خلیلی

تمام تیم‌های حاضر در جام جهانی با صعود به این رقابت‌ها نشان دادند قدرتمند هستند، اما تیم ملی ایران برای صعود از مرحله گروهی باید در گروه متعادلی قرار بگیرد. طبیعی است اگر قرار باشد در گروهی قرار بگیریم که تمام تیم‌های آن جزء قدرت‌های درجه اول فوتبال دنیا محسوب می‌شوند کارمان سخت می‌شود، اما هم گروهی با تیم‌هایی مانند کرواسی، سوئیس، لهستان، روسیه و پاناما شانس تیم ملی را برای صعود به دور دوم جام جهانی افزایش می‌دهد.