یک پرسپولیسی مخالفتش با تمدیدد قرارداد برانکو را تکذیب کرد

جعفر کاشانی گفت: هیچ مشکلی با برانکو ندارم و مخالف تمدید قرارداد این مربی با پرسپولیس نیستم.او با باشگاه تا پایان فصل قرارداد دارد و صحبت های من را طور دیگری منتشر کردند.

وی افزود: پرسپولیس همیشه قهرمان است و باید به سمت باشگاه داری برویم تا به هدفی که داریم برسیم.کسانی که به پرسپولیس می آیند راه صد ساله را یک شبه طی می کنند و باید حواسشان به رفتار هایی که انجام می دهند باشد چون فوتبالیست ها و ورزشکاران الگوی جوان ها هستند.

کاشانی ادامه داد: ایران در جمع برترین های جهان حضور یافته و در جام جهانی راه سختی در پیش داریم.شاگردان کی روش در این مسابقات می توانند شگفتی ساز شوند و نتایجه خوبی بدست بیاورند.به نظر من هر سه حریف ایران تیم های قدرتمندی هستند و نباید حتی مراکش را هم دست کم بگیریم.آرزو می کنم به مرحله بعد صعود کنیم هرچند می دانم مسیر سختی را باید طی کنیم.

ریس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هر دوران تفکرات خاص خود را دارد و پرسپولیس در سال گذشته به قهرمانی رسیده و حالا هم پرسپولیس نیاز به تفکر جدید دارد.این حرف من مربوط به مخالفت با تمدید قرارداد برانکو نیست بلکه این مربی با تجربه بالایی که دارد با تفکرات جدید باید در پرسپولیس فعالیت کند و بدون شک از حضور برانکو در پرسپولیس استقبال می کنم و موافق ماندن او هستم.