انتقاد سرمربی سابق استقلال از شفر

پرویز مظلومی درباره قرعه ایران در جام جهانی روسیه اظهار داشت: ایران در گروه بسیار سختی قرار گرفته است، ولی به‌هرحال بازی با تیم‌های بزرگ هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. ما می‌توانیم نمایش آبرومندانه‌ای در جام جهانی داشته باشیم، ولی به شرط اینکه بازی‌های دوستانه خوبی را انجام دهیم، نه اینکه با تیم‌هایی روبه‌رو شویم که تیم‌های دوم و سوم‌شان را مقابل ما به میدان می‌فرستند.

وی با اشاره به اینکه ایران باید در اولین بازی‌اش برابر مراکش قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: اگر ایران در اولین بازی نتیجه خوبی بگیرد، طبیعتاً برای بازی‌های بعد روحیه و انگیزه بیشتری خواهد داشت. در ضمن باید به این موضوع اشاره کرد که کی‌روش مقابل پرتغال که تیم کشورش محسوب می‌شود، انگیزه بسیاری زیادی خواهد داشت. امیدوارم که تیم ما در این جام نمایش خوبی داشته باشد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره بازی‌های لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل نیز گفت: پرسپولیس انسجام تیمی خوبی دارد و امسال هم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌آید. من معتقدم پرسپولیس رقیب جدی ندارد و تیم‌های دیگر در شرایطی نیستند که بتوانند برای پرسپولیس خطر ایجاد کنند. شما می بینید که تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سپاهان شرایط گذشته را ندارند.

مظلومی در خاتمه تصریح کرد: من البته می‌توانم استقلال را یک رقیب برای پرسپولیس بدانم، ولی نمی‌دانم چرا آنها هنوز مشکل دارند. استقلال با مشکل گل زدن مواجه است و این در حالی است که شفر هم بیشتر به فکر بازی دفاعی است. استقلال باید تهاجمی بازی کند، نه اینکه فقط به فکر دفاع کردن باشد.