اختلاف میان شفر و مسئولان باشگاه استقلال بالا گرفت

وینفرد شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال پس از ورود به جمع آبى ها در نظر داشت وضعیت استقلالى ها را تغییر و جایگاه این تیم را به بالاى جدول ارتقا دهد.

با توجه به این مسئله، شفر جدا از در نظر گرفتن برنامه ویژه براى بازیکنان و تغییر کادر فنى ،برگزارى اردویى را در کیش نیز در دستور کار قرار داد تا بدین ترتیب آبى پوشان بتوانند از لحاظ تاکتیکى در موقعیت خوبى قرار گیرند.

با وجود این برنامه ریزى ها شفر سرمربى آلمانى آبى ها مجدد از مدیران باشگاه استقلال در خواست کرد که برگزارى اردوى دیگرى را براى آمادگى هر چه بیشتر بازیکنان در امارات بر پا کنند که این امر هم با موافقت مدیران آبى پوش قرار گرفته است اما در این میان مسائلى مطرح شده مبنى بر اینکه که مدیران استقلال با برگزارى اردوى دوباره آن هم در امارت مخالف هستند و در همین راستا شفر هم از این امر ناراحت و حتى تهدید به جدایى کرده است که این موضوع را یکى از مدیران استقلال تکذیب کرد و گفت :چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد و قرار است طبق خواسته شفر اردو در امارات برگزار شود.

با تمام مسائل مطرح شده به نظر مى رسد برخى در نظر دارند از روى سادگى شفر اختلافاتى را میان این مربى و مدیران استقلال رقم بزنند که بدون شک مدیران آبى پوش از این موضوع مطلع هستند و بهتر است بدانند حوزه مدیریتى استقلال اعم از هیئت مدیره و مدیر عامل صد در صد موافق حضور و انجام کارهاى شفر هستند و این مربى را حمایت مى کنند.

با وجود صحبت هاى این مدیر استقلالى ،آبى پوشان مشکلى براى حضور در اردوى امارات ندارند و تمامى بحث هایى که در مورد جدایى شفر هم به گوش مى رسید توسط این مدیر استقلالى تکذیب اعلام شد.