به گزارش مهر، علی کریمی پس از دیدار تیمهای پرسپولیس و راه آهن که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: بازی سرد و بی روحی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و نمیدانم چرا تیم ما در این بازی اینگونه بازی کرد، فقط از هواداران تشکر میکنم که در این هوای سرد برای تشویق تیم به ورزشگاه آزادی آمده بودند و تا آخرین دقیقه از ما حمایت کردند.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم پرسپولیس افزود: مسئولان باشگاه با گزینه‌های زیادی برای هدایت تیم پرسپولیس مذاکره کرده‌اند و امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم انتخاب شود تا پرسپولیس را از این شرایط که در آن گرفتار شده، خارج کند.

کاپیتان تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که هواداران این تیم در جریان بازی بارها او را مورد تشویق قرار داده و حمایت کردند و حتی علیه سازمان لیگ بیانیه خواندند، خاطرنشان کرد: هواداران به من لطف داشته و دارند اما از نظر من این قضیه تمام شده است. من اظهاراتی انجام داده‌ام و برایم مهم نیست که محروم شوم یا جریمه نقدی‌ام کنند. آنچه که برای من اهمیت دارد، این است که فوتبال ما به شرایطی که ایده‌آل هوادارانش هست، برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی بازیهای لیگ به خوبی و درست صورت گیرد، چون لیگ پشتوانه تیم ملی بوده و با داشتن یک لیگ قوی می‌توانیم یک تیم ملی مقتدر داشته تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم و باعثخوشحالی هواداران فوتبال شویم.

کریمی در ادامه در پاسخ به این پرسش که " آیا رفتن استیلی باعثشد که شوک به تیم پرسپولیس وارد شده و شاهد تغییر در عملکرد این تیم باشیم؟ "، گفت: به هر حال در این خصوص کارشناسان باید نظر بدهند. چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که بازی بعدی خود را نیز با تیم فولاد پشت سر بگذاریم و در تعطیلات نیم فصل بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم.

کاپیتان پرسپولیس در خاتمه تاکید کرد: امیدوارم با انتخاب سرمربی جدید توسط باشگاه طی چند روز آینده بتوانیم از زمانیکه در تعطیلات نیم فصل به دست میآوریم نهایت استفاده را ببریم، نیم فصل دوم را خوب شروع کرده و جبران مافات کنیم، تنها در این صورت است که میتوانیم باعث خوشحالی هواداران شده و زحمات آنها را جبران کنیم.