وقتی رونالدو محبوب ترین بازیکن رئال نیست+عکس

رکورددار گلزنی در باشگاه بودن، شکستن رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان، بردن پنجمین توپ طلا برای تبدیل شدن به رکورددار مشترک کسب ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال، افتخاراتی مانند سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا و ... افتخاراتی هستند که در کارنامه دوران بازیگری کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند اما هیچ کدام از آنها سبب نشده است که او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شناخته شود.

به دنبال اهدای توپ طلای سال 2017 به رونالدو که پنجمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش بود و از این حیث او را در کنار لیونل مسی قرار دارد، نشریه آس یک نظرسنجی از کاربران سایت اینترنتی‌اش انجام داد و از آنها خواست که از میان آلفردوی دی‌استفانو، اسطوره آرژانتینی‌الاصل فقید باشگاه و کریستیانو رونالدو، یکی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ باشگاه انتخاب کنند.

 

در این نظرسنجی دی‌استفانو، کسی که در 396 بازی‌اش برای رئال مادرید (1953 تا 1964 ) 307 گل به ثمر رساند و با این تیم افتخاراتی مانند 5 قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا، 8 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی جام بین قاره‌ای کسب کرد با کسب 61.62 درصد آراء به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید انتخاب شد.

رونالدو هم که در 412 بازی‌اش برای کهکشانی از سال 2009 تا کنون 418 گل زده است (بیش از یک گل در هر بازی) با کسب 38.38 درصد از مجموع کل آراء (20 هزار و 492 رأی) دوم شد.