لیست نهایی شفر به باشگاه نرسیده است

علی جباری گفت: خداراشکر نیم فصل اول را به خوبی پشت سرگذاشتیم و تیم رفته رفته به شرایط آرمانی خود نزدیک شده است. در تلاش هستیم تا در این مدت تیم را تقویت کنیم و به نظرم با جذب چند بازیکن نیم فصل دوم را با قدرت استارت بزنیم.

وی افزود: منتظر شفر هستیم تا او لیست نهایی خود را به باشگاه بدهد و بعد از آن در مورد حضور بازیکنان در استقلال تصمیم گیری خواهیم کرد.فعلا سرمربی استقلال لیستی به باشگاه ارایه نکرده است.

جباری ادامه داد: در صورتی که در جذب مهاجم داخلی به هدفمان نرسیم با گزینه های خارجی وارد مذاکره خواهیم شد و در حال حاضر با چند خارجی صحبت کرده ایم و در صورت لزوم نام آنها را فاش می کنیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در زمان منصوریان استقلال در بازی هایی که انجام می داد برنامه ای نداشت اما الان شفر تیم را طوری سازماندهی کرده که تیم برای برد به میدان می رود و بازیکنان هدف مشخصی دارند.در زمان رایکوف هم بازیکنان در چند پست تست دادند تا در نهایت استقلال به ترکیب دلخواه خود رسید. حالا هم برنامه شفر مشخص شده است و بازیکنان را در پست های مختلف قرارمی دهد تا به چیزی که می خواهد برسد.

جباری اظهار داشت: استقلال در نیم فصل باید نقاط ضعف خود را پوشش دهد. در استقلال مهاجم تمام کننده نداریم و به همین خاطر باید بازیکن گلزن به استقلال بیاوریم تا این مشکل حل شود.در خط دفاع هم باید بازیکنان به هماهنگی بیشتر برسند تا فصل دوم بهترین عملکرد را داشته باشیم.