حمایت ذوالفقار نسب از تصمیم کی روش

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال، در پاسخ به این سوال که به نظر شما در 6 ماه باقی مانده برای آمادگی فنی و روحی و روانی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی چه کارهایی ضروری است گفت: نکته بسیار مهمی که همه مربیان شدیداً به آن نیاز دارند، شناخت کامل از وضعیت فنی حال حاضر تیم است. خوشبختانه کی روش شناخت خوبی از وضعیت فنی بازیکنان فوتبال کشورمان دارد و این برای برنامه ریزی، طراحی تمرینات و سازماندهی تیم بسیار کمک کننده است. در درجه دوم فرصت مسئله مهمی است که باید به آن توجه کرد. ما در حال حاضر 6 ماه تا رقابت های جام جهانی فرصت داریم. در این مدت می توان به دفعات اردو برگزار کرد و شرایط فنی تیم را بهبود بخشید.

او تصریح کرد: با توجه به صحبت های چند روز اخیر کی روش متوجه شدم که او بیش از هر چیزی احتیاج به تیم دارد. او می خواهد تیم در اختیارش باشد و اردو برگزار کند. به اعتقاد من کشورمان یک فرصت بسیار خوب بدست آورده است تا با کمک جوانانش یک امتیاز و شناخت خوبی را در سطح بین المللی بدست بیاورد و توانمندی های کشورمان را به دنیا عرضه کند.

ذوالفقارنسب اظهار کرد: امیدوارم از فرصت پیش آمده و از روزهای باقی مانده در راه آماده سازی تیم به خوبی استفاده کنیم. ما برای آمادگی تیم ملی در جام جهانی قبلی، اکثر اردوها را در آفریقای جنوبی برگزار کردیم و بازی های تدارکاتی جالبی انجام نشد. انشالله که این دوره کارشناسانه تر و دقیق تر مکان اردوها را انتخاب کنند. لازم است 3 بازی را در ظرف 10 روز برگزار کنیم. بر همین اساس تیم ملی باید ساختار پزشکی بسیار قوی داشته باشد و به لحاظ روانشناسی حتماً باید متخصصین خوبی کنار تیم باشند. همچنین برای بالا بردن و نگهداشتن قابلیت بدنی تیم لازم است افراد مجربی داشته باشیم.