دقت، تمرین و همبازیان خوب من را فرشاد پیوس کرد

پیوس می گوید در سال های گذشته بازیکنانی بودند که توان گلزنی بالایی داشتند اما به دلائل مختلف که بیشتر غیر فنی هم بود نتوانستند عملکرد چندان بالایی داشته باشند .

پیوس نفراتی چون کریم انصاری فرد را از جمله نفرات مورد نظر دانسته ومی گوید در پرسپولیس حالا هم طارمی وعلی پور می توانند با رفع اشکالات خود عالی رفتار کنند .

پیوس می گوید من تمرینات زیادی برای گل زدن می کردم اما یک فوتبالیست گلزن باید از توان خود به بهترین شکل بهره برداری کند، گروهی می گویند من فقط گل زدن بلد بودم اما من توسط مرحوم دهداری در تیم ملی پست هایی مثل هافبک راست وچپ هم داشتم اما یک مربی مثل آقای پروین به من می گفتند فرشاد تو فقط باید جلو باشی وعقب برنگردیْ من هم وقتی در محوطه بودم تمام فکرم را روی جاگیری مناسب وسرعت عمل می گذاشتم در ضمن همبازیان خوبی مثل آقای عاشوری وناصر محمد خانی وکرمانی وآقای پنجعلی هم در تیم ما بودند وبه گل زدن ما کمک می کردند .

پیوس در پایان می گوید من هم برخی اوقات که خوب بازی نمیکردم وگل نمیزدم بیشتر به خاطر دوری از تمرینات یا نداشتن تمرکز کافی بود .

فرشاد پیوس در مسابقات نیم فصل لیگ برتر بیش از همه علی پور را شایسته عنوان بهترین بازیکن دور نیم فصل می داند ومی گوید نفراتی مثل وحید امیری، سید جلال حسینی هم جزو نفرات  خوب دور رفت مسابقات بودند .