اینیستا: اینکه رونالدو ۵ توپ طلا داشته باشد عادلانه است؟

آندرس اینیستا امروز (چهارشنبه) در یک برنامه تبلیغاتی شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد که یکی از آنها درباره شایعه احتمال پیوستن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید بود.

اینیستا در این خصوص گفت: من الان کمی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستم اما خب بله، شاید ناراحت شوم چون نیمار بازیکن مصمم و سختکوش است و اگر او به تیم رقیب بپیوندد، باعث تقویت آن می‌شود. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما در گذشته شاهد اتفاقاتی بوده‌ایم که غیرممکن به نظر می‌رسیدند اما محقق شدند.

کاپیتان بارسلونا مساوی شدن رکورد کریستیانو رونالدو با لیونل مسی از لحاظ رکورد کسب توپ طلا (هر دو 5 بار توپ طلا را برده‌اند)، هم اظهار داشت: به نظر من همیشه برندگان این جایزه، عادلانه آن را برده‌اند. این جایزه چیزی است که برنده آن با آرای مردم انتخاب می‌شود. نمی‌دانیم که داشتن چه ارزش‌هایی برای بردن این جایزه لازم است اما به نظر من اینکه رونالدو5 توپ طلا داشته باشد، عادلانه است.

اینیستا درباره احتمال جدایی خاویر ماسچرانو و شایعه بازگشت او به ریورپلاته هم تأکید کرد: من دوست دارم که ماسچرانو اینجا بماند. او در تیم ما شخصیت بسیار مهمی دارد. ببینیم چه می‌شود. هر کسی می‌خواهد بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

آیا اینیستا بهترین بازیکن اسپانیایی تاریخ است؟ او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: من خودم را به عنوان بهترین بازیکن اسپانیایی تاریخ معرفی نمی‌کنم. نه چنین باوری دارم نه چنین احساسی. با این حال به همه کارهایی که انجام داده‌ام افتخار می‌کنم. بهترین؟ نمی‌دانم اما بدون شک به کارهایم می‌بالم.