دغدغه فردوسی پور  کاهش بودجه عمرانی ورزش یا افزایش عوارض خروج از کشور!

فردوسی پور گزارشگر و مجری توانای رسانه ملی که  به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در برنامه نود بسیار مؤثر کار کرده و توانسته با انعکاس به موقع و صحیح برخی از اشکالات و حواشی این ورزش پرطرفدار عامل برطرف شدن آنها به افکار عمومی معرفی شود.در برخی از موارد در برنامه نود وارد حوزه هایی می شود که تخصصی در آنها ندارد و اظهار نظرهایش به علت عدم کارشناسی بودن و صرفاً به علت دغدغه شهروندی در جامغه ایجاد حواشی می کند .

فردوسی پور این هفته در برنامه نود پیرامون بودجه سال آینده به اظهار فضل پرداخت و بدون در نظر گرفتن ملاحظات دولت از افزایش عوارض خروج از کشور تنها به انتقاد از این لایحه سخن به میان آورد.
 
مطمنئاً فردوسی پور می داند که بسیاری از مردم حتی مسافرت به شهرهای داخلی به خاطر مشکلات مالی را نمی توانند در سال در برنامه داشته باشند چه برسد به مسافرت های خارج از کشور و از آن مهمتر در لایجه بودجه پیرامون افزایش عوارض خروج از کشور استثناهای فراوانی قید شده است.
 
اینکه در برنامه زنده ورزشی ، مجری برنامه در خصوص مسئله غیر ورزشی سخن می گوید امری پسندید نیست ولی ای کاش فردوسی پور در ارتباط با کاهش بودجه عمرانی ورزش در لایحه پیشنهادی 97 نسبت به سال گذشته برنامه ای تدارک می دید تا با عملیات رسانه ای مانع کاهش بودجه عمرانی سال 97 ورزش کشور شود .
 
در همین خصوص داود عزیزی مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ورزش گفته بود: بودجه عمرانی این شرکت در سال 96 بیش از 364 میلیارد تومان بوده است. این رقم نشان می دهد که بودجه این بخش در سال 97 معادل 43 درصد کاهش یافته است.
 
در این چند روزی که از تقدیم لایحه توسط دولت به مجلس می گذرد با یک بررسی ساده مشخص می شود که بیشتر سلبریتی ها که به واسطه مردم سلبریتی شده اند به جای پرداختن به مشکلات مردم دغدغه افزایش عوارض خروچ کشور برای شان تبدیل به یک بحران شده و در فضای مجازی و رسانه ها با موج سازی ، سعی در ملغی شدن این بند در لایحه سال آینده شده اند.
 
فردوسی پور و هر فردی دیگر که دارای تریبون و رسانه است باید این موضوع را در نظر بگیرد که در اظهار نظرهایشان منفعت مردم بیشتر مورد توجه قرار گیرد. و افزایش عوارض خروج از کشور تنها برای افرادی مورد قبول نیست که سالی چند سفر خارج از کشور دارند نه مردم عادی که سال به سال رنگ سفرهای داخلی را هم نمی بینند .