بازگشت "پیروانی" به تیم ملی

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جریان اردوی 6 روزه این تیم در دبی که دی ماه سال 95 برگزار شد تصمیم گرفت جواد نکونام، مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان، دستیاران ایرانی اش را از کادرفنی تیم ملی اخراج کند که این امر در زمان خودش جنجال های زیادی را به وجود آورد. جالب اینجاست افشین پیروانی و محسن معتمدکیا که در آن زمان به عنوان مدیر و مدیر رسانه تیم ملی هم فعالیت می کردند با دستور کی روش از اردوی یوزپلنگ های آسیا اخراج شدند.

مهدی تاج پس از این اقدام کی روش تلاش زیادی برای بازگشت مربیان ایرانی انجام داد اما سرمربی تیم ملی تا اتمام رقابت های مقدماتی جام جهانی و 2 دیدار دوستانه تیم ملی برابر توگو و پاناما از این تصمیم خود کوتاه نیامد.

البته کی روش در هفته های اخیر با حضور مجدد مارکار آقاجانیان و محسن معتمدکیا در تیم ملی موافقت کرد تا آنها در آستانه جام جهانی بار دیگر به عنوان مربی و مدیر رسانه فعالیتشان را شروع کنند.

برهمین اساس شنیده می شود طبق صحبت های انجام شده بین مهدی تاج و کارلوس کی روش، افشین پیروانی هم در آستانه بازگشت به تیم ملی قرار دارد و به احتمال فراوان بار دیگر در سمت مدیر اجرایی این تیم مشغول به فعالیت می شود.

در روزهای جدایی پیروانی از تیم ملی بامداد میرزایی، دوست نزدیک کی روش به صورت غیررسمی این وظیفه را انجام می داد اما به نظر می رسد بازگشت پیروانی به تیم ملی نقش میرزایی را کمرنگ کند.