دیدار تدارکاتی پرسپولیس و رئال مادرید برگزار می شود؟

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا این روزها همراه با تمام ستارگانش برای حضور در جام باشگاه های جهان به ابوظبی امارات سفر کرده است و تعداد زیادی از علاقه مندان به این تیم در خاورمیانه فرصت پیدا کرده اند تا با زین الدین زیدان و شاگردانش دیدار کنند.

رئال مادرید شب گذشته در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان به مصاف الجزیره امارات رفت و در پایان با نتیجه نزدیک 2 بر یک میزبانش را شکست داد. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس تهران هم یکی از میهمانان ویژه این بازی بود و توانست در جریان سفر به ابوظبی و حضور در اردوی رئال مادرید با لوکا مودریچ و متئو کواچیچ، 2 ستاره کروات کهکشانی ها که جزء شاگردان سابقش محسوب می شوند ملاقات کوتاهی داشته باشد.

برانکو پس از این بازی به ایران بازگشت و ظهر روز پنج شنبه در نشست خبری دیدار پرسپولیس و بادران که قرار است به عنوان بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 16:15 فردا برگزار شود، شرکت کرد.

سرمربی پرسپولیس در پایان این نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مبنی بر اینکه آیا با باشگاه پرسپولیس مذاکره می کند تا این تیم در دیداری دوستانه به مصاف رئال مادرید برود، گفت: رئال مادرید برنامه شلوغ و پرفشاری دارد و تنها در چنین زمان هایی می تواند به خاورمیانه بیاید. بنابراین زمانی برای برگزاری دیدار پرسپولیس و رئال مادرید وجود ندارد.