آتیلا حجازی: برای حضور در نفت ریسک کردم

آتیلا حجازی درخصوص انتخاب دستیارانش در تیم نفت تهران گفت: ما عجله‌ای برای انتخاب مربیان کادر فنی نداریم. چرا که با نصف روز نمی‌شود در این باره جمع‌بندی کرد. ما تقریبا اواخر شب گذشته به قطعیت برای همکاری رسیدیم و امروز تعداد کادر فنی خودمان را معرفی می‌کنیم اما تا این لحظه حضور آقای شاهین صمدیان در کادر فنی قطعی شده است؛ البته برای من بحث دستیار اول یا دوم مطرح نیست چرا که ما یک اکیپ هستیم و می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم. کار ما یک کار گروهی است ، اما این را در نظر بگیرید که کل اعضای کادر فنی قبلی حتی پزشکان و مربی بدنساز هم از نفت جدا شده و ما باید نفرات جدید را معرفی کنیم. 

وی درباره اینکه آیا با پذیرش رضایت نفت در این برهه ریسک کرده یا نه افزود: بله، ریسک کردم خیلی‌ها به من گفتند که این کار را قبول نکنم اما از طرف دیگر خیلی‌ها هم بودند که از حضور من در نفت استقبال کردند. من با برخی افراد بزرگ فوتبالمان مشورت کردم و آنها برای حضورم در نفت به من دلگرمی دادند. به هر حال من از نفت شناخت دارم و هدف ما هم انجام کار شبانه‌روزی است تا بتوانیم به موفقیت بر سیم؛ البته باشگاه باید حمایت کند چرا که اگر حمایت نباشد بزرگترین مربیان دنیا هم نمی‌توانند کاری انجام دهند. اگر حمایت از تیم صورت بگیرد می‌توانیم کارهای خوبی انجام دهیم و صحبت‌هایی هم در همین زمینه انجام شده است. 

سرمربی جدید تیم نفت درباره اینکه از چه زمانی تمرینات این تیم آغاز خواهد شد، اظهار داشت: ما از امروز تمریناتمان را آغاز خواهیم کرد، باشگاه قول‌های مساعدی به ما داده تا مشکلات برطرف شود برای همین هم ما به تیم اضافه شدیم. مطمئناً مشکلات زیاد است اما حمایت‌های باشگاه را لازم داریم. این را خوب می‌دانم که اگر بازیکن ناراضی باشد بازدهی خوبی ندارد و امیدوارم صحبت‌هایی که با ما انجام شده در حد حرف نباشد و اقدامات بهتری انجام شود. 

وی درخصوص اینکه پیش از او علی کریمی و حمید درخشان در نفت شرایط نامساعدی را تجربه کردند و این موضوع باعث شد تا از این تیم بروند و نگران نیست که این موضوع در ابتدای راه مربیگری به او هم ضربه بزند، افزود: من چیزی را از دست نمی‌دهم ما صحبت کردیم تا مشکلات حل شود و قول‌هایی هم به ما داده شده است،‌اگر شرایط فراهم باشد کار می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم اما اگر قول‌ها در حد حرف باشد و اقدامی انجام نشود مشکلی نیست من هم می‌روم.