کدام 6 بازیکن در لیست سیاه مورینیو قرار دارند؟

ژوزه مورینیو خودش را برای یک خانه تکانی زمستانی در منچستریونایتد آماده کرده است. سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ قصد دارد یکسری تغییرات در تیمش اعمال کند و تعدادی از بازیکنانش را بفروشد تا بخشی از هزینه خریدهای جدیدش را تأمین کند. از این رو او درهای خروج از باشگاه را به روی 6 بازیکنش باز خواهد گذاشت که این بازیکنان عبارتند از: متئو دارمیان، لوک شاو، دالی بلیند، الکس توانزبه، هنریک مخیتاریان و جیمز ویلسون.

مورینیو در فکر تقویت ترکیب تیمش است و چند بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده که گفته می‌شود، سه بازیکن در بالای فهرست بازیکنان مورد نظر او قرار دارند. این سه بازیکن گرث بیل از رئال مادرید، آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید و مسعوت اوزیل از آرسنال هستند.

هدف مورینیو از جذب این سه بازیکن تقویت قوای تیمش برای ماندن در مربع قدرت لیگ برتر برای کسب سهمیه لیگ برتر فصل آینده و پیشروی در این فصل از لیگ قهرمانان تا بالاترین مرحله ممکن است. یونایتد شاید با مهره‌های فعلی‌اش بتواند از پس رقیب بعدی‌اش در این رقابت‌ها یعنی سویا برآید اما در مراحل بالاتر قطعاً مشکلاتی خواهد داشت و مورینیو با خریدهای زمستانی‌اش می‌خواهد از این اتفاق پیشگیری کند.