آلودگی و داوری، بهانه سید جلال بعد از باخت به آبادانی ها!

سیدجلال حسینی پس از شکست برابر صنعت‌نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: امیدوارم این بازی کارشناسی شود، ما به این بازی از همه نظر اعتراض داریم. باشگاه باید به نحوه داوری این بازی فورا اعتراض کند. باید کارشناسی شود چرا که در این بازی هم داور و هم کمک‌داور مشکلات زیادی داشتند. همین الان مدیرعامل باشگاه باید نسبت به این داوری اعتراض کند و امیدوارم کمیته داوران پاسخگو باشد. 

وی ادامه داد: مشکلات داوری در این بازی فقط در چند صحنه نبود و باید کل عملکرد داوران کارشناسی شود. شماره 19 نفت 3 بار جلوی ضدحمله ما را گرفت و داور «آخ» نگفت. هر دستی که به بازیکنان نفت می‌زدیم، داور خطا می‌گرفت. من از طرف بازیکنان می‌گویم که منتظریم گرشاسبی بیاید و نسبت به این داوری اعتراض کند و پاسخگو باشد. 

حسینی درباره اختلاف طاهری و هدایتی تصریح کرد: روزی که من گفتم فریب نخورند، همین روز را می‌گفتم. سوال من این است یعنی هیچ دادگاهی وجود ندارد که موضوع بین طاهری و هدایتی را و مشکلات پیش‌آمده را بررسی کند؟ دیروز استانداری می‌گوید که بازی نباید انجام شود اما سازمان لیگ می‌گوید در اردو بمانید و خیلی راحت ساعت بازی را تغییر می‌دهند. همه اینها تمرکز ما را به هم ریخت. اینها چیزهایی هست که می‌خواهند به وجود آورند و کار را برای پرسپولیس سخت کنند.

کاپیتان پرسپولیس گفت: شما ببینید استانداری می‌گوید بازی انجام نشود و سازمان لیگ می‌گوید انجام شود. مردم نظر بدهند که آیا در این بازی آلودگی بود یا خیر. همانطور که گفتم شرایط را برای ما سخت کردند، بحث طاهری و هدایتی باعث شده بود بازیکنان ما از صبح دنبال این باشند که چه کسی چه چیزی گفته است. این دو مگر نمی‌توانند مشکلشان را در دادگاه حل کنند؟ اگر پولی به بازیکنان داده شده بروند دادگاه و موضوع را روشن کنند. 

وی افزود: مشکلات قبل از این بازی زیاد بود اما اولین چیزی که باید به آن اعتراض شود بحث داوری بود و در ادامه این مسائلی که برای تیم ما در حال به وجود آمدن است، مردم را فریب دادند و شرایط را برای ما سخت کردند، داور پنالتی گرفته و وظیفه دارد که روی خط بایستد اما وقتی که ما اعتراض می‌کنیم می‌گوید من چیزی ندیدم، در بازی پارس جنوبی هم مشکلات داوری وجود داشت.