داور تحت تاثیر نیمکت حریف سوت می زد

سرمربی تراکتورسازی درباره این دیدار گفت: بازی سنگینی بود که انتظار آن را داشتیم. صعود حق تیم ما بود. ما به حریف موقعیتی ندادیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم که استفاده نکردیم. آن‌جا که باید کار را تمام می‌کردیم نکردیم. متاسفانه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. در بحث داوری هم مشکلاتی داشتیم که تصمیمات خوبی گرفته نشد و داور تحت تاثیر جو بازی و داد و بیداد حریف سوت می‌زد. خیلی ضعیف داوری کرد آقای زاهدی‌فرد.

وی ادامه داد: با این حال، مسئولیت تمام بازی و این شکست برعهده خودم است. من کسی را مقصر نمی‌دانم و از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم بابت این شکست. ما خوب بازی کردیم. در صحنه‌ای هم که داور حاتمی را اخراج کرد، خیلی عجولانه کارت قرمز داد. قبل از آن هم باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه انتقادات خود از داور مسابقه، افزود: داور خیلی مماشات با حریف کرد و سوت‌هایش علیه ما بود. امیدوارم در ادامه شرایط تیم را بهتر کنیم. ما تغییرات زیادی داشتیم و در دو پست مدافع وسط و مهاجم نوک باید بازیکن بگیریم تا تیم‌مان تکمیل شود. امیدوارم در بازی‌های بعدی شکستی که داشتیم را جبران کنیم و خودمان را در لیگ بالا بکشیم. در آسیا باید بازی کنیم، ما در گروه سختی افتادیم، اما امیدوارم موانع را سر راه برداریم.

گل محمدی در پایان گفت: متاسفانه داور قضاوت ضعیفی داشت. او با تیم ما لج کرد، اصلاً کار روی لج و لجبازی افتاده بود. دلیلی نداشت این همه بازی را بخواباند و سوت‌های بی‌‌مورد بزند. در آن صحنه باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد، اما حاتمی را اخراج کرد. من به تصمیمات ایشان شک می‌کنم.