لیست نقل و انتقالات استقلال مشخص شد

با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، تیم فوتبال استقلال به طور رسمی کار خود را برای جذب بازیکنان مد نظر شفر آغاز کرد.

شفر سرمربی آلمانی استقلال در نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مهاجم گلزن است تا از هر لحاظ تیمش مشکلی برای حضور در ادامه رقابت‌ها نداشته باشد چرا که استقلالی ها برای دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا روی جذب یک مهاجم حساب ویژه باز کرده اند.

در ابتدا گزینه‌هایی از جمله ویلیامز گران قیمت در سبد خرید شفر قرار گرفت که قیمت این بازیکن باعث شد تا استقلالی‌ها سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

یعقوب کریمی و حسن بیت سعید نیز اولین و دومین خروجی استقلالی ها در نقل و انتقالات زمستانی نام گرفتند تا در نهایت استقلال ۲ جای خالی در لیستش داشته باشد. محسن کریمی و بهنام برزای هم بازیکنانی هستند که جایگزین این ۲ خروجی شدند تا حدودی لیست این تیم برای نیم فصل دوم مشخص شود.

محسن کریمی امروز با حضور در هیئت فوتبال قراردادش را ثبت کرد و در بازی فردا هم برای تیمش می‌تواند به میدان برود، اما برزای یک مساله در ثبت قراردادش دارد و آن هم این است که در صورت فسخ قرارداد یعقوب او می‌تواند برای استقلال بازی کند. به این ترتیب یعقوب کریمی پس از فسخ قرارداد می‌تواند باعث شود تا برزای هم برای استقلالی‌ها به میدان برود.

پیش از این نیز مسئولان استقلال اعلام کرده بودند که در نقل و انتقالات زمستانی ۳ خروجی و ۳ ورودی دارند که بدون شک تا به اینجای کار ۲ خروجی و ۲ ورودی مشخص شده و تنها یک خروجی و یک ورودی باقی مانده تا  پرونده نقل و انتقالاتی زمستانی آبی‌ها بسته شود.

وضعیت مجتبی جباری و استقلال هنوز مشخص نشده است و این در حالی است که یکی از خروجی استقلال می‌تواند همین بازیکن باشد. البته تصمیم نهایی در مورد جباری با شفر است. همچنین مگویان که نامش جزو خروجی ها استقلال دیده می‌شد تنها در صورتی قرارداد خود را با مدیران آبی پوش فسخ می‌کند که دستمزد ۳ فصل قبل خود را دریافت کند.

وضعیت جدایی مگویان و جباری به زودی با استقلال مشخص می‌شود تا در صورت جذب بازیکن جدید این تیم با مشکلی رو به رو نشود. البته شانس قرار گرفتن جباری در لیست خروج زیاد است که باید دید نظر سرمربی تیم در این زمینه چه خواهد بود.

پرونده انتقال سجاد شهباززاده که پیش از این باشگاه ذوب آهن خواستار او شده بود برای همیشه بسته شد تا این مهاجم در نیم فصل دوم همچنان در لیست شفر باقی بماند.

با وجود این باید دید نام کدام یک از بازیکنان استقلال در لیست خروجی قرار می‌گیرد و در نهایت شفر کدام مهاجم را به لیست خود برای نیم فصل دوم لیگ برتر اضافه می‌کند.